Lär känna Blondiie

Lovar du att vara ärlig? Ja absolut, varför annars göra öht???
Du heter: Jessica
Beroende av:  Mina barn
Vad tror folk om dig? Ja???? Vad tycker ni? skriv i kommentarer....
Stämmer det? Ljug inte!!!
Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögon, mina bröst och mitt sätt att vara som människa...
Hur imponerar man på dig? Ödmjuk till livet och en stor portion humor. Tuff och kaxig på rätt sätt... Självsäkerhet...
Brukar du skratta för dig själv? ALLTID!!!!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? *Cencur*
Var bor du? Partille
Trivs du där? Jag älskar det!!
Sprit, cider, vin eller öl? Väldigt sällan, men ska det vara nått så självklart, cider eller shotar, eller Bailys ..
Brukar du bli för full? Nope.... varför? jag har kaxighet och tuffhet ändå...Behöver inte supa för att våga.
Låt som när du är ledsen sörjer till? Nothing else matters väcker minnen som gör ont och  teardrops känns som knivar i hjärtat.....
Vad har du för mobil operatör? Comviq perfekt för mej
Är du allergisk i mot något? Allt från havet, och pencillin
Nästa mål i ditt liv? Att finna min själv och bli en sjuhelvetes säkerhetschef!
Hur svarar du i mobilen? Beror på vem som ringer...
Vem ringde du senast? Pålle
Antal timmar sömn inatt? Sova kan man göra i graven...
Sov du ensam? Ja, för ingen vill dela min säng...
Brukar du komma i tid? Jajemen
När mår du bra? När jag känner att jag duger, och sprallar runt som bara jag kan
När blev du fotad senast? Idag....
Hur känner du dig nu? Ensam, nedstämd och ledsen, måste ju svara ärligt på frågorna *S*
Vanligaste färg på dina kläder? Svart...
Vad tycker du om fötter? USCH!!!!*S*
Vilka saknar du? Dom det berör vet om det, för jag visar vad jag känner tyvärr....
Hade du en bra kväll igår? Oooh ja.... *drypande sarkasm*
Favorit dryck på morgonen? The och juice*S*
Rakar du benen? ALLTID!!!!!
När brukar du oftast gå och lägga dig? Ja lite olika, men 23:00-02.00*S*
Är du blyg? Inte för fem öre...
Vill du hellre ha mail än brev? Skulle gärna få handskrivna brev med känslor men får aldrig det tyvärr....
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej, men gå förbi en gång till så kanske jag faller???
Är du nöjd med ditt liv? Utåt... JA,,, ärligt? Nej...
Är du bortskämd? Nej det är jag inte, tycker jag inte själv iaf....
Vad gör du i morgon? Äter middag hos mamma
Vad är det värsta du vet? Svek, otrohet, krig, sjukdommar och att såra människor, Känslor är med skit....
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Slösa?? Jag heter fröken spara i mellan-namn
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Nån som står för de det tycker... Är det nån som gör de?
Vad längtar du till? Att känna mig älskad för den jag är....

Har du bra vänner och äkta vänskap?  Många många kompisar, men ganska få vänner....
Vad använder du för shampoo? Jag blandar...
Vad är det finaste du fått? Mina barn så klart...
Hur gammal är du? 29... Så snart skall det bli en hejdundrandes 30-års fest, alla kommer slåss att få fixa den i överraskning åt mig *suck* Yeah right...
Är du kär? Jag älskar mig själv, räcker det?
Om fem månader? september? Då jobbar jag förhoppningsvis på polisens underrättelsetjänst....
Du samlar på? Erfarenhet svek och lögner.....
Gröna eller röda äppeln? Gröna såklart,,,, Granny smith!!!!
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Ringer inte, utan drar mig undan, Kanske Pålle eller Mickan, eller nån annan...
Gillar du golf: Menar du bil modellen eller? Har haft en innan den jag har nu =)
Vilken tid gick du upp idag? vid sju gav jag upp att kunna somna
Har du sovit i din egna säng inatt? har inte sovit, men legat i den
Har du strumpor på dig nu?  Japp
 Är det bra att grina? Jag har inte några tårar kvar.... Och svårt att gråta inför folk. Så jag stänger in allt... Vill inte visa mig svag
När grät du senast? Tisdags....
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa med barnen, och betala av min lägenhet och studieskuld...Spara massa med
Bär du glasögon eller linser? Nej bara solbrillor
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder?  Nä dom är oftast fula, jag bär va jag anser vara snyggt...
När går du upp ur sängen en helgmorgon? När barnen kväver det...
Har du piercing? Jaooo
Vill du gifta dig? Jag vet inte, jag tror inte det. Men önskar jag kommer överbevisas någon gång...
Solar du ofta? Ja gärna... men pressar inte
Är du bra på att laga mat? Enligt mig: NEJ!!!! Enligt alla andra så lagar jag sagolik mat om jag vill...
Tre saker du vill ha varje dag?  Barnen, glädje och kärlek
Är du flygrädd? Inte för 5 öre
Roligaste ämnet i skolan? Säkerhetsämnen
Tråkigaste ämnet i skolan? Projektledning
Badkar eller duschkabin? Badkar utan tvekan
Hur vig är du?  MYCKET!!!!!
Tre saker du absolut inte kan göra? Ta blodprov, skriva mitt namn i snön =P Älskas....
Är du musikalisk? Jag tar ut en låt direkt på piano om jag hör den, så japp...
Antal döda krukväxter i hemmet? Många genom åren, Typ alla... Så skicka hem lite blommor te mej vetja...
Vad dricker du helst när du är törstig? Läsk
Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Nej inte för 5 öre, kanske fallskärm isf...
Bästa känslan? Äkta kärlek
Värsta känslan? Svek och lögner
Vilken är din favoritglass? Wienernougat eller Dumle  
Favoritpizza? Jessicas special; Tomat, ost skinka köttfärs, vitlök, banan ananas och bea*****(hur fan det nu stavas)sås
Tror du på ett liv efter döden?  Jag hoppas det...
Har du vunnit en prispokal någon gång? Massa
Tycker du om sushi: Fy fan va äckligt,,,,
Vad äter du helst när du ser på film: Godis eller Chips
Bor dina föräldrar tillsammans? Nej
Har du egen trädgård? Nope.. Men vill ha, vill bo i hus eller radhus... med en veranda...
Har du tandläkarskräck? Jag sövs när jag lagar tänder....
Är du morgon- eller kvällsmänniska? Nattmänniska
Vilken ögonfärg har du? Blå
Har du någon gång gråtit dig till sömns? Ofta
Vilket är ditt favoritdjur? Drömmen är att simma med delfiner
Biter du på naglarna? Slutade när jag var 17
Röker du?  Aldrig ens testat nikotin
Hur ofta tränar/motionerar du? 1-3 ggr i veckan
Senaste låt du hörde? Du får inte med sonja alden
Personer jag vill ska fylla i denna lista
Dom som vill som känner dom orkar!


Kommentarer
Postat av: Sindarin

Oj vilken blandning av sorg och glädje, men sånna är vi nog kanske lite till mans ändå.

2009-04-05 @ 08:36:59
URL: http://sindarinsworld.blogspot.com
Postat av: Micke

Varm,Vacker,Trevlig...

Ögon,läppar,naglar (ja kanske bysten med då) ;)



Blir gärna DIN Vän om du tillåter... Kram

2009-04-05 @ 10:59:06
URL: http://tomten.bloggagratis.se
Postat av: Cat

kul att läsa dina svar!

Även om allt kanske inte var så positivt. Jag hoppas verkligen att du snart blir nöjd med livet vännen!

Och riktigt bra av dig att aldrig provat nikotin!!



Träligt med trasig TV. =( Du får åka till L.E o hämta min gamla TV som är kvar hos mina föräldrar! ;)

Värsta schyssta.. 14" tjockTV. Yeah!! ;)



Kanske snor den där listan av dig!! ;) Länkar ju såklart i så fall.

Kram på dig!

2009-04-05 @ 16:14:37
URL: http://cattitude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0