Jobba JOBBA JOBBA!!!

Har jag och Andreas gjort sen i fredags....
U2...
Fredagen var inte bra alls....
Igår rockade dom fett!
Så jävla bra var den igår och då gillar jag inte ens U2.
Andreas tyckte med dom var skitbra!
Han satt fast nere i en kulvert och hörde inte en enda låt!
Det tyckte jag var roligt som fan.
Men jag får la det jobbet på Madonna så skrattar först som skrattar sist =(

På fredagen stod jag i Entren och kroppsvisiterade...
Varför tar man med en locktång på konsert?
Lägger använda bindor i sin väska?
Använda kondomer?
Dildos?
Dom värsta är inte är inte ungdomarna!
Dom värsta är tanterna runt 50.
Dryga jävla översittarf***or....
Sen fick jag stå på backstage och VIP arenena.
Såg hela konsertern.
Och tjenixade lite på Bono och dom =)

Igår stod jag med i Entren.
Sen hade jag hand om stora nödutgången och att folk flyttade sig, sen fick jag ansvar för  Ä läktaren i typ 10 minuter =)
Sen kom det roliga.
Skulle gå runt på planen och avstyra bråk, hålla lugnet nere osv.
Bara gå runt under hela konserten oh titta lyssna och se snygg ut =)
Nåja det var ju ganska enkelt=)

Nu skall jag hämta kiddos som varit hos sin mormor och bonus hela helgen!
Myspys!
Så blir det middag i eftermiddag!
Massa kram från den galna blondinen =)


Kommentarer
Postat av: Pia

Om du gillar Madonna bättre än U2, kunde inte du och Andreas ha bytt plats den här gången så du hade kunnat se Madonna sen??!! ;o)

Ha det gott!! Kram!

2009-08-02 @ 19:38:26
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: Ammis

Hello. Låter som du har haft en hyfsad helg då alltså...ha ha. Antar att du är som gjord för det jobbet, är nog många som gärna blir visiterade av dig din snygging!!! ;0) ha ha.



Ha det gott.



KrAMelikram till dig din toka!!

2009-08-03 @ 09:09:06
URL: http://ammis.bloggagratis.se
Postat av: cicci

kul att se dig irl=) U2 rockar!!!

2009-08-03 @ 18:24:33
URL: http://cicci79.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0