Kärleken förde oss samman


Solen står högt över fälten
Vinden går lojt genom säden
Värmen vilar och väntar
Det susar oss över i träden

Idag är det bara du och jag
Idag är det bara vi två
Du är min
Och jag är din
Och kärleken förde oss samman

Hör du hur klockorna ringer
Tid att ta ännu ett steg
Min ring glimmar på ditt finger
En kyss och sen börjar vår väg

Idag är det bara du och jag ...

En man
En kvinna
Har sin egen värld
För sällskap
För stöd
Och för glädjen att va här

Ta min hand så följer vi vägen
Genom regn och sol är jag din
Vi tar med oss den gyllene regeln
Och förs fram av en viskande vind

Idag är det bara du och jag ...

Idag fick jag ganska starka bevis på att det är jag och Andreas för alltid...
Jag älskar dig.
Du älskar mig.
Mitt hjärta är ditt.
Ditt hjärta är mitt.
Och ALDRIG jag lämnar det åter....


Btw....
TACK!
Den passar perfekt!

Kommentarer
Postat av: Andreas<3

De va du värd älskling efter allt du gjort för mig. Jag älskar dig över allt annat på denna jord. Din för evigt Andreas.

2009-08-28 @ 18:39:17
URL: http://kryckans.webblogg.se/
Postat av: Pia

Så vackert!!! Ha en underbar helg! Kram!

2009-08-28 @ 20:55:25
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: cicci

Love is the shit!

Glad frö din skull tjejen!

kram <// C

2009-08-29 @ 10:49:23
URL: http://cicci79.blogg.se/
Postat av: Peter Olofsson

Verkligen fint skrivet! Brukar ibland säga att kärlek är en bra start på ett förhållande, det rekommnderas helt klart (ler)!

Livet blir ju lättare att leva om man älskar den man lever med, fler borde fundera på innebörden!

Älskar min Fru!

Ha det så bra på alla sett och ha en fin helg!

Kram ifrån Peter!

PS: Men ha lite koll på "prinsen" han fick en djävligt fin kommentar på din blogg när du var i Danmark, fick inget svar (hmm) och som beteéndevetare så vet jag att det är viktigt att män också sköter sina manliga kontakter, men han är ju inte så gammal (ler) så du får lära upp honom!

Som sagt var rädda om Er bägge två!

2009-08-29 @ 10:49:38
URL: http://oumberligating.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0