Varför lyssnar inte män..

Min kära vän Makedonk är expert på att hitta skoj saker och han är som alla vet även min IT-guru...
Idag fanns följande i mailen, tom mitt namn inklippt!
kan ju inte bli bättre.
Jag fick mig dagens underbaraste skratt!
Håll till godo!!!

Blondiies diskmaskin gick sönder och hon tog kontakt med en
servicefirma, som lovade skicka en tekniker nästa förmiddag.

Blondiie hade avtalat ett möte samma förmiddag och instruerade därför
teknikern:

'Nyckeln ligger under dörrmattan. Laga diskmaskinen och lägg fakturan på bordet.
Ni behöver inte vara rädd för hunden, han kommer inte att röra er.
Men tala absolut inte med papegojan!'

När teknikern anlände dagen efter, fann han nyckeln under
dörrmattan, öppnade dörren och stod öga mot öga med den största och mest
skräckinjagande hund han någonsin hade sett (Lukas). Hunden var dock
genomsnäll och tittade lugnt på, medan teknikern lagade diskmaskinen.
Papegojan däremot kastade nötter på honom, skrek, skällde och överöste
honom med obsceniteter. Tillslut kunde teknikern inte bärga sig längre och
röt åt papegojan:

'Håll käften, din fula, jävla kråka!'

Då svarade papegojan: 'Hugg, Lukas! '

VARFÖR KAN MÄN ALDRIG LYSSNA PÅ VAD KVINNOR SÄGER?!



Kommentarer
Postat av: Ammis

Ha ha, jag kan bara hålla med, där fick han så han teg och nu lyssnar han säkert i fortsättningen!!



Ha det gott o. vilket underbart snyggt kort på dig.



KrAMelikram

2009-08-31 @ 18:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0