Sjuk

Igår på Alex innebandy fick jag skitont på sidan av halsen, alltså inte I halsen utan på utsidan.
Så fort jag vred huvudet gjorde det skitont och på kvällen hade jag en stor knöl på hela halsen...
Vaknade inatt av att jag hade skithög feber och kunde knappt ta mig ur sängen...
Kom till slut upp och fick i mig alvedon.
Feber frossade fram till 4 då jag tog nästa tabletter.
Vid 6 var jag övertygad om att jag inte skulle komma upp, svetten rann om mig och jag kunde duscha och då vart det lite bättre.
Tog bara på lite mascara och glitter på ögonlocken och sen tog jag tag i allt och kom upp.
Vill inte missa mitt jobb då jag lär mig så otroligt mycket och idag var det passagesystem som jag vill kunna..
Trivs även otroligt med dom jag jobbar med så.

Upp till jobbet och käkat febernedsättande...

När jag kom hem var jag helt 100 på att jag hade 40 graders feber. Kunde knappt stå på benen.
Normalt har jag låg temp ung 35.9 så 38 är ganska jobbit..., Brukar dock maxa upp till 41.2...
Tog tempen och fick ta om den två gånger när det visade sig att jag hade 34.4 i temp.
Kanske lite väl lågt...
Begriper inte attt min temp brukar sjunka så lågt, det är väl knappast normalt, men vad vet jag...
Gick och la mig då Emelie somnade i vagnen på väg hem och Alex la sig 19 så vi sov gott tills telen ringde nu vid 21...
Har sovit jätteskönt!
Var iaf pappa som meddelande tid för begravningen...
Nu sakll jag lägga upp ett till inlägg och sedan svara er alla snabbt!
Sen sova igen!


Kommentarer
Postat av: Stefan

Nämen då.

Våran lillBlondiie sjuk :-(

Usch så trist.

Krya på dig vännen och sen på´t igen.

Kram

2009-02-03 @ 21:54:01
URL: http://jalonen.blogg.se/
Postat av: Sickan

Trist och vara sjuk........ du borde vara rädd om dig och vila i sängen.



Men jag känner igen det där draget hos dig.

Jag var likadan förr,innan total kraschen.



Ha det gott och ta hand om dig!

Kram!

2009-02-04 @ 16:58:50
URL: http://sickans.nu/cyberphoto
Postat av: Frogprincess

Krya på dig!

2009-02-05 @ 08:23:49
URL: http://www.metrobloggen.se/frogprincess

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0