Här lär ni känna lite Blondiie

Den här utmaningen har jag fått av Marie 

  1. Tre namn jag lyssnar till: Mamma, Jessica o Blondiie
  2. Någonting jag tycker om med mig själv: LOL. Humor på hög nivå =P Tycker om med mig själv????? *dör av skratt* Överlåter det till er =P
  3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Min mage, mina tuttar min kropp, tja allt förutom mina barn som är en del av mig=)
  4. Detta är jag rädd för: Har hysterisk fobi för nålar
  5. Tre saker jag vill ha varje dag: Mina barn, humor/glädje/lycka och godis
  6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Ta sprutor, hoppa fallskärm och sjunga
  7. Detta tycker jag om att göra: Vara med mina barn, jobba och blogga
  8. Detta vill jag göra just nu: Åka utomlands
  9. Bästa känslan: Lycklig.
  10. Värsta känslan: Olycklig.
  11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har:  ÄRLIG!!!!! Tillit, humor och att han tar fram mina goda sidor. Att man kompleterar varandra. Uppriktighet.... Romantisk men tuff, tja ni ser, jag kommer dö singel!!!!
  12. Är jag kär just nu? I mig själv såklart!!!!
  13. Jag vill gifta mig? HAHAHA!!!!! Nä, jag litar aldrig mer på någon så FETglöm det....
  14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: Bli rik, resa, finna ett BRA jobb att utvecklas med. Men främst av allt uppleva mina barn bli vuxna och leva livet! Det är prioritet nummer ett!!! Att få följa dom minst till vuxen ålder!
  15. Min käraste ägodel? Mina barn, allt annat är materiella saker....
  16. Något jag vill ha i present: Vill å vill, uppskattar inte att få saker bara för att jag VILL, utan skall jag få något så vill jag få det från hjärtat för att människan tänkte på mig att det där är nått för Jessica, det där VILL jag ge henne/det passar hon i/det gillar hon, sen om det är ett jenka eller 10 röda rosor spelar ingen roll, man ger med hjärtat inte med något annat...
  17. Detta har jag på mig just nu: *rodnar* Va fan svarar man? Får man ljuga? Inte? *viskar* trosor och bh.....
  18. Favoritkläder: Toppar i alla dess former....
  19. Favoritdjur: Min tama silverfisk på toaletten som heter Bernst-Gunnar!!
    Dessutom får vi inte glömma alla "lekkompisar" som ligger i hörnen och morrar med sina huggtänder- de kallas också dammråttor.... Självklart också alla gossedjur
  20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Dunka dunka, men musik får mig lätt att ändra humör. Från glad till ledsen av en vacker ballad, eller superglad av en scooter låt.... beror på dag....Om det inte är musik så rasande vågor mot en strand, en stilla bäck, skogens alla ljud, andetagen från mina sovande barn på kudden jämte mig... ska jag fortsätta?? Jo förresten!! Ett riktigt duktigt åskoväder!!!
  21. Favoritlåt just nu: So what- Pink. Min typ av tjej, som kändis hade jag vart pink personifierad!!!!! Hon är precis som jag!
  22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: Roligaste: Säkerhetsämnen, Tråkigaste: Företagsekonomi utan tvekan!!! :D
  23. StjärnteckenKåtbock  Stenbock!!!!
  24. En film jag älskar: 10 orsaker jag hatar med dig! HUr man blir av med en kille på10 dagar och Hundtricket!
  25. Tv-program jag gillar: Melodifestivalen, japp jag erkänner!!!! Mia och klara
  26. Favoritdoft: Utan tvekan Burberry Brit som jag använder dagligen!!!!
  27. Detta äter jag gärna: Kött, taccos, pizza och allt annat nyttigt, men inget från havet.
  28. Dricker helst: The, eller läsk.... 
  29. Favoritgodis: Choklad!!!!! eller vänta, Vilket är inte gott?
  30. Hit vill jag gärna åka på semester: Thailand. Egypten. Turkiet. Eurodisney, varts om helst passar mig, faktiskt.
  31. Färg på mina ögon: Blåa men ibland blir dom gröna
  32. Min längd: 178 cm
  33. Jag tror på: Tomten, Påskharen och Mamma
  34. Jag spelar: Pajas...
  35. Personer jag beundrar: Alla som tar vara på livet och gör något vettigt av det. Sen kommer mamma och pappa. Och Alex och Emelie som lär sig så mycket hela tiden! Ärliga människor som står för det dom gjort.
  36. Så här bor jag: Bostadsrätt
  37. Antal döda krukväxter i hemmet? *Går på promenix och tittar på eternellerna....*
  38. Det här tänder mig: 4 me to know and U 2 find out....
  39. Det här gör mig avtänd: Svek och oärlighet....
  40. Favoritfärg: Alla har sin charm =)
  41. Favoritcitat:

    * I don´t need your attitude, I´ve got one of my own!!!

    * Såren från ett svärd läker, det gör inte såren av ord

    *Den som förstår dömmer inte samt, "I was born a bitch, what´s your excuse"

  42. En hemlighet jag vet:  Det kan jag ju inte säga, då är det ju ingen hemlighet.
  43. Bästa present jag fått: Mina barn, och små saker jag fått av ren skär kärlek, vänskap eller omtanke!!!!
  44. Senast köpta skiva: DVD RW skivor LOL
  45. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Hahaha, som fråga 2, upp till er att svara på! 
  46. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:  Från lilltån till yttersta hårstråt!
  47. Udda förmåga/egenskap: Har alltid iskalla händer
  48. Om jag vore ett djur skulle jag vara: Delfin
  49. Vad lyssnar du på just nu? Du får inte med Sonja Aldén
  50. Vad har du gjort/ska du göra idag? Umgåtts med barnen och Emelies pappa.
  51. Var är dina föräldrar födda? Göteborg.
  52. Vad är det senaste du installerade på datorn? Datan är ny så alla standardprogram.
  53. Vilken är din favoritrestaurang?  Bamboo eller A hareford beefstouw.
  54. När badade du i en pool senast? Någon månad sen med barnen 
  55. Hur många barn vill du ha? Varför be om mer när jag är världens lyckligaste till världens finaste underverk? Men varje barn är en gåva.
  56. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Dansband och Opera
  57. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?: Vadå för val??
  58. Vad har du för TV-kanaler? Grundutbudet
  59. Har du åkt moped någon gång? Japp.
  60. Har du busringt någon gång? Ja, massor.
  61. Har du fått felparkeringsböter?  Jo, det har nog hänt... :s
  62. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump? Nej, jag blir höjdrädd på en stol!
  63. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Dominikanska republiken!
  64. Har du en egen trädgård? Nej
  65. Vilken är din favorit bland tecknade serier? Nemi
  66. Kan du alla orden i nationalsången? Jag tror det... 
  67. Badkar eller duschkabin? Badkar utan tvekan!!!!
  68. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Changeling 
  69. Favoritpizza? Jessica special, japp jag känner pizzasnubben: tomat, ost, skinka köttfärs, vitlök, banan annanas och beasås...
  70. Chips eller popcorn? chips
  71. Vilken färg på läppstift använder du? Alltid läppglans.....
  72. Har du rökt jordnötsskal någon gång? Öh????
  73. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Mmmm....
  74. Apelsin- eller äppeljuice? Apelsin
  75. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? IKEA köttbullar som är kult med barnen och Emelies pappa... 
  76. Favoritchoklad? Haha, som om man kan välja?
  77. När röstade du senast? Livet är en tävling, rösta jämt=P
  78. När åt du en hemodlad tomat sist? Hemodlad? *asg*
  79. Har du vunnit en prispokal någon gång? Mmmm
  80. Är du bra på matlagning? Jag är proffs på allt =P
  81. Klarar du att tanka själv? Jajjamensan, tom att hänga tillbaka pumpen utan att köra iväg med den.... 
  82. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen de visar på TV? Nej.
  83. Pepsi eller Coca Cola? Cola. Men helst Fanta. 
  84. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Nej, men jag har ju arbetskläder nu...
  85. Vad var det senaste du handlade? Välling och mjölk...
  86. Har du kräkts offentligt? Ajjamensan, när jag var gravid med Alex, spydde ner hela mig på Volvo ocean race, och vakterna lyfte ut mig för dom trodde det var för jag var så full... Trodde alla till min pappa kom och tittade frågande, sen la han ihop ett och ett.....
  87. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Mångmiljonär tillsammans med mina kärlekar: Emelie och Alexander.
  88. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Om du går förbi en gång till så får vi se???
  89. Har du ringt något betalnummer? Alla telefonnummer kostar att ringa =P 
  90. Kan man vara vän med sitt ex? Jadå!
  91. Vem var det du besökte på sjukhus senast?Min farmor som dog... 
  92. Hade du mycket hår som liten bebis: Minns inte...
  93. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? If i tell u I have to kill you
  94. Vad har du i din väska? Plånbok, nycklar,  tuggummi, leksaker, läppglans, böcker, papper, pennor, salt och allt annat oviktigt som lätt orsakar ryggproblem med sin vikt....
  95. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Kollar film
  96. Vad har du att vara tacksam för? Min familj...
  97. Var hittade du den här listan? Utmanad av Marie.
  98. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät: Fröken Sparsmart för hon kommer göra så jag dör av skratt.... Alla vänner jag har oavsett om dom bloggar eller inte, och sist men inte minst alla som läser bloggen såklart=)
  99. Denna frågan saknades....
  100. Har du svarat på alla frågor?? Ja det har jag... men 99 saknas=(

Lycka till!
God natt!!!!


Kommentarer
Postat av: NatureFootstep

huga, nr 8 har vi gemensamt just nu. Vart ska vi?? Andra sidan klotet någonstans, blir det bra?

2009-02-08 @ 23:50:39
URL: http://www.metrobloggen.se/fotsteg
Postat av: Gullillan

Tack för kommentaren gulljäntan min! Kramizar!

2009-02-08 @ 23:56:58
URL: http://gullillas.blogg.se/
Postat av: Barnens Hjältar

O jösses, jag blev trött så fort jag insåg att det var mer än fem frågor :P

Du är duktig du som orkade svara på alla dem, jag orkade inte ens läsa alla..jag får ta andra halvan imorgon :P

Natti natti

2009-02-09 @ 00:22:33
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: E

Roligt att läsa sådant där, impad att du orkade svara :-D

2009-02-09 @ 00:36:18
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: syren

God morgon! Det är ju mycket du har präntat ner om dig. Intressant.

2009-02-09 @ 05:57:23
URL: http://www.metrobloggen.se/abc
Postat av: Ninni

Åhh hjälp vilken lista va lååång!



Tack för omtanke men jag är faktiskt inte deppig. bara trött på tråkigt väder.

Men idag får vi nog se solen..ha en bra dag, kramen

2009-02-09 @ 07:11:02
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: majsan47

Åh herrejiiisus vad många frågor. hihi Kram kram Hoppas du får en fin måndag.

2009-02-09 @ 07:11:37
URL: http://www.metrobloggen.se/majsan47
Postat av: Lindis

Kul att få veta mer om dig =) kram

2009-02-09 @ 08:15:00
URL: http://metrobloggen.se/lindis78
Postat av: Fröken Sparsmart

Åh, herregud. Nästan... räknar på fingrarna tjugo frågor... kliar sig i huvudet Får ta och svara på en fråga om dagen fram till... räknar på figfrarna midsommar

2009-02-09 @ 08:51:55
URL: http://www.metrobloggen.se/sparsmart
Postat av: Jenny

Jag förstår inte varför du klagar på dig själv. Jag tycker att du är jättesöt!

2009-02-09 @ 10:26:47
URL: http://wannabebullmamma.blogg.se/
Postat av: Kattis

Hallå!

Man kanske får kika på nåt av programmen....när maken är borta och det inte finns nåt annat att se, hihi.

Ha en skön måndag!

Kram

2009-02-09 @ 10:29:59
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: Peggygirl

Alltid kul att läsa..:-) jag fick den utmaningen oxå av Marie och jag ska ta tag i den lite senare idag :-) hoppas att du får en fin dag !

Kram hjärtat!

2009-02-09 @ 10:32:07
URL: http://www.peggygirl.se
Postat av: lisbeth

oj vilken lista, det måste ha tagit tid :-)



2009-02-09 @ 11:08:33
URL: http://vipelyckan.blogg.se/
Postat av: Annelie

Alltid kul att få veta lite mer =)

Ha en fin dag!kram

2009-02-09 @ 12:08:16
URL: http://rospinglan.blogg.se/
Postat av: Cat

Bra smak på parfym! ;) Jag använder också Burberry Brit! Den är gaalet good! =D



Kul lista btw...o galet roliga svar! =D



Kram!

2009-02-09 @ 14:34:10
URL: http://cattitude.blogg.se/
Postat av: Ammis

Skön läsning om lilla dig, eller kanske inte lilla, du är 10 cm längre än mig...ha ha.

Ha det gott busmamman Blondiie



Kramelikram

2009-02-09 @ 16:09:31
URL: http://ammis.bloggagratis.se
Postat av: Veiken

Herregud! Hundra grejor! Att du orkar! Bra gjort! Jag läste i alla fall alltihop! Heja mig! Kram

Postat av: Anette

Hej! Har gjort denna på min blogg nu, puhhhh...för det var så roligt att läsa din och lära känna dig lite mer. Ha det bra! Kram

2009-02-09 @ 23:57:30
URL: http://olssonfamily.bloggagratis.se
Postat av: Linapan

Hmmm, vännen lilla. Om du lämnar walkover på ditt utseende, och vill att vi ska bedöma. Då tarvas det foton... förstår du väl? :D

Kram, vännen!

2009-02-10 @ 05:04:38
URL: http://www.metrobloggen.se/linapan
Postat av: Amanda

Denna utmaningen var rolig att läsa! ^^

2009-02-10 @ 08:47:19
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Fru Pusselbit

Det var inte lite frågor, men nu vet man i alla fall lite mera om dig! ;D kram

2009-02-11 @ 13:44:47
URL: http://pusselbitarna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0