God kväll!

Såg att några ville ha recept och om jag kunde lägga ut menyn för hela veckan så nu är det gjort.
Finns under viktväktarsaker på höger sida.

Jag anser som jag sagt innan att går jag ner så fint, annars har jag ätit nyttigt och provat nya saker.
Couscous var godare än jag trodde, är tyst om gröna linserna....

Har nog aldrig haft så välfyllt fruktfat heller:


Men nu ligger min morgondag sååå fint i kylen =)

Tänk, när åt jag senast frukost?
Eller mellanmål?
Eller två lagade mål om dagen?
Kanske tom Middag överhuvudtaget!!!!

Det ser inte så gott ut, å det var ingen höjdpunkt heller när man normalt frossar i Pizza, hamburgare, bearneisås och annat gott...
Ge mig till torsdag, då har jag säkert tröttnat....
Om jag inte gått ner 7 kilo, tror det är det enda som sponsrar mig!!!

Här är ett kort på mig från Julgransplundringen....

Kommentarer
Postat av: sweetmama

Tackar för recepten. Ska kolla om jag kan haka på lite. Om inte annat så insirerar det ju.

7 kilo säger du ja då är jag med helt klart ;o)

2009-01-11 @ 21:43:57
URL: http://sweetmama.blogg.se/
Postat av: Amanda

Vad duktig du är! Jag hade aldrig klarat av att äta så nyttigt/duktigt. :o)

2009-01-12 @ 08:44:26
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Fru Pusselbit

Jag är måttligt förtjust i olika sorters linser och bönor, men min man älskar dem. De är dessutom väldigt nyttiga, men vad gör det när man inte vill äta dem varje dag! ;)



Ditt fruktfat ser himmelskt gott ut!! =)

2009-01-12 @ 12:22:01
URL: http://pusselbitarna.blogspot.com
Postat av: Ninja

Vad tråkigt att du haft anorexia....det är en hemsk sjukdom, en helvetes, självdestruktiv sjukdom. Jag har sett den på nära håll, hur en vacker,begåvad,ung kvinna hatat sin egen kropp eller utsatt sin egen kropp för tortyr i sina hopplösa försök att bli bekräftad av sitt as till far. Vi kunde inte bekräfta henne för det var inte vi som hade gjort henne illa....

2009-01-12 @ 23:19:33
URL: http://metrobloggen.se/nordtellus

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0