3 nunnor på Rugby

THREE NUNS WERE ATTENDING A RUGBY FINAL..
THREE MEN WERE SITTING DIRECTLY BEHIND..   


BECAUSE THEIR HABITS WERE PARTIALLY BLOCKING THEIR VIEW, THE MEN DECIDED TO BADGER THE NUNS, HOPING THAT THEY'D GET ANNOYED ENOUGH TO MOVE TO ANOTHER AREA.. IN A VERY LOUD VOICE, THE FIRST GUY SAID,
"I THINK I'M GOING TO MOVE TO SYDNEY... THERE ARE ONLY 100 NUNS LIVING THERE.."


THEN THE SECOND GUY SPOKE UP AND SAID,
"I WANT TO GO TO TASMANIA... THERE ARE ONLY 50 NUNS LIVING THERE.."

THE THIRD GUY SAID,
"I WANT TO GO TO NEW ZEALAND... THERE ARE ONLY 25 NUNS LIVING THERE..."  
 
     
 ONE OF THE NUNS TURNED AROUND, LOOKED AT THE MEN, AND IN A VERY SWEET AND CALM VOICE SAID,

"WHY  DON'T YOU GO TO HELL .. THERE AREN'T ANY NUNS THERE!" 




Kommentarer
Postat av: Gråvarg

Lol, en del vet hur karlar (pojkar) skall tas!

Välkommen hem. vännen!

Kraaaam.

2009-07-23 @ 19:52:59
URL: http://metrobloggen.se/graywulf
Postat av: Peter Olofsson

Hallo Blodiie! Tittar in till dig i värsta bloggtorkan för att se om jag kan få min "nöjjeslystnad" mättad och se det lyckades, kul med lite roliga historier. Ja, här händer det inte så mycket eller egentligen så gör det det fast inte i min direkta omgivning med tre tonåringar i huset så kretsar "livet" i familjen mer om dem än om mig och det är så det ska vara, i allafall under några intensiva år. Hoppas du haft det bra under din semester om du läser detta idag och har kunskapskanalen i ditt kabelsystem så är dett ett intressant program/dokumentär om lobotomi klockan 22.00 ikväll, ryser bara vid själva ordet.

Ja, det här blev ingen direkt uppiggande kommentar inne hos dig, men man kan ju inte vara på "topp" jämt (ler)

Ha det så bra som det bara går, ta hand om dig och de dina och självklart så klämmer jag i med ett "trevlig helg" också!

Kram ifrån Oumberlige Peter!

2009-07-24 @ 09:26:34
URL: http://oumberligating.blogspot.com
Postat av: peter olofsson

Hur kom du över bilden på min son? Är lite nyfiken eftersom det är nu första gången den publiceras(ler)

Kram ifrån Peter!

2009-07-24 @ 10:42:17
URL: http://jernsaxen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0