Blondiie...

...varför badar du alltid med kläderna på...
Som taget ur saltkråkan...
Har insett en nackdel att ha någon att bo med =)

Jupp.
Jag skulle bada...
Så skulle jag sura lite med=)
Så Andreas hällde upp badvatten...
Jag la mig i sängen och var så där kärringaktig och skulle minsann inte alls bada....
Så efter sisådär 40 minuters närkamp med blod svett och tårar, vann Andreas kampen...
Men fi fan va jämt det var!!!!


Grattis hjärtat...
Stort grattis, du förtjänar det!
Ps...
Sov gott inattt!!!

Kommentarer
Postat av: Miss Attitude

hahahah säg inte att han slängde i dig i badkaret.. haha

2009-07-24 @ 12:53:22
URL: http://missattitude.se
Postat av: Andreas was here=)

Hjärtat jag sov sketa gött! Och ja jag gör det gärna igen inga broblem kostar alldeles gratis.

2009-07-25 @ 00:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0