På lördag får ni passa er!!!

Tja allesammans då va det inte länge kvar nu då. Fan va skönt de ska bli att få hem min lilla Blondiie, hon kommer hem lördag eftermiddag,så passa er typ lördag kväll. Så nu får väl jag tacka för mig iallafall för den här gången , ni kommer garanterat få se mer av mig, ni känner väl Blondiie :=) . Jag får även tacka er alla för alla justa kommentarer ni gett mig, som jag sagt innan kommer garanterat starta en egen blogg nu de här e ju skit kul. Tack för att ni stod ut med mig under den här tiden, nu ska jag bara invänta min lilla älsklings Blondiie och hon är mycket saknad, tycker ni kan hjälpa mig med att skälla lite på henne att hon inte får lämna oss så här igen. Tack än en gång alla ni ha de bäst.



Mvh Blondiies property :=)




Kommentarer
Postat av: SOFFIE

snart är hon hos dej igen:O)

2009-07-17 @ 00:44:21
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Miss Attitude

Vad roligt att du känner att du vill börja blogga!! Jag gillar nya bloggar, att följa bloggar och se vad dom hittar på för skoj.



Kul att hon kommer hem snart! Hon har vart saknad men du har räddat henns blogg. =)

Det har vart skoj att läsa dina inlägg. Hojta till när din blogg kommer så att man kan läsa den.

Ha det bra nu och njut av din tid med din älskling!

Trevlig helg.

2009-07-17 @ 10:49:39
URL: http://missattitude.se
Postat av: Andreas "IceAdde"

Tack för gäst bloggandet.. !

2009-07-17 @ 14:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0