Shopping makes me feel better

Ajjamensan,
Ni som känner mig, ni vet...
När jag är lite nere så shoppar jag=)
Nu när jag tänker efter är det faktiskt Andreas fel att jag inte har 1300 på kontot!
För om han hade tatt mitt visa kort osm jag bad han om hade jag ju haft kvar alla pengar!

Jag har sagt det förr och jag säger det igen!
Killar är roten till allt ont!
Så hjärtat!
Det är ditt fel nu att jag är fattig!
Pssst.... Kan jag låna ditt kort=)

Jag har iaf köpt massa kläder till barnen nu inför skolstarten..
Här kommer ett litet axplock!
Puma carhardt...499 149 kronor!!!!
 Man MÅSTE ha stayup.... Och strumpor!! *nickar övertygande*
  Barnen fick ju med såklart!
      Litet axplock av kläder, sen köpte jag ytterligare 4 linnen, 2 par jeans till mig själv och lite annat=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0