LYCKLIG!!!!

Sååå glad..
Igår missade jag en tenta....
Idag missade jag när klassen innan tar examen samt avslutning i retorik...

Har oroat mig för betygen.
Har hittills haft VG i alla kurser, vilket är högsta betyg.
Förra tentan i Kommunikationsprocesser och Juridik var jag inte såå förberedd på.
Och på förra tentan i Juridk var enda tentan jag bara skrev G på, jag var 3 poäng från VG då vilket gjorde att jag tappade intresset för kursern och gick in liten i en svacka....

Idag fick jag mail nu att jag var 8 poäng från max i juridiken! Så jag får VG i den kursen!!!
Så jäkla toklycklig!!!! Jag som tappade sugen och ndå skriver jag så bra eller tja, dömmer så bra med lagboken =)
Sen fick jag även veta att i retorikens kommunikationsprocess del, dvs min 8 timmars tenta fick VG! Tillsammans med mina tal ger det mig VG i den kursen med!!!!
SÅ nu har jag fått VG i samtliga kurser detta året.
Enda som återstår nu är provet jag missade igår som jag skriver på tisdag, samt provet imorgon som jag hoppas kunna skriva!!!!
Fy fan va jag är stolt!!!!!

Å dom som tvivlade man kunde klara av heltidsstudier på högskolenivå som ensamstående tvåbarns morsa =)
Fy fan va jag är bra!!!!
YES!!!!

Kommentarer
Postat av: Makedonk

Grattis !!!!

Jag visste att du skulle klara det. Och egentligen borde du få en guldstjärna i kanten på IT-tentan också. Jag minns en fråga om tidsdelningsmultiplex vs frekvensdelningsmultiplex som satte din lärare på plats ;-) Jag hävdar att du borde få MVG trots att VG är högsta betyg ;-)



Massa kramis och lycka till på tentan imorgon

2009-06-03 @ 13:07:54
Postat av: Annica (anja72)

Japp! Du är bäst! Fast det har jag ju tyckt hela tiden.

Massa kramar!!!

2009-06-03 @ 13:25:09
Postat av: Anna

Grattis och väl kämpat gumman

2009-06-03 @ 15:02:11
Postat av: Eine

Lycka till med resten också. Du är jätteduktig.

2009-06-03 @ 20:10:37
URL: http://www.metrobloggen.se/EMY
Postat av: Gråvarg

Jätte-grattis, vännen! :D

Då kan du ju inte annat än spetsa resten åxå, nu!!!

Massor med lyckatill-kramar!

2009-06-03 @ 21:47:58
URL: http://metrobloggen.se/graywulf
Postat av: Annelie

GRATTIS! Det är du värd som varit så otroligt duktig. Jag är jätteglad för din skull.

kramar

2009-06-04 @ 09:11:35
URL: http://rospinglan.blogg.se/
Postat av: Micke

GRATTIS... Du är UNIK, alltid hävdat så det så nickar instämmande Sköt om dig nu vännen. Kram

2009-06-04 @ 19:41:46
URL: http://tomten.bloggagratis.se
Postat av: Gullillan

Japp! Det är du! En helt enastående prestation som du ska ha en stor eloge för! Jag tar av mig hatten o niger djupt inför dig!

2009-06-05 @ 15:40:08
URL: http://gullillas.blogg.se/
Postat av: Nostalchic

GRATTIS, vilket prestation!

Jag pluggar själv och har barn, men är inte ensamstående och vet att det är tufft bara för mig. Men jag tror också att man får ett helt annat drive när man har sina barn för sin inre blick när man pluggar till skillnad från vissa andra. Kram!!!

2009-06-07 @ 09:09:53
URL: http://beyondsizes.wordpress,com
Postat av: Anonym

Dom nattliga förhören verkar fungera med andra ord. Är stolt över dig gumman, damn proud.



Kramar // P

2009-06-07 @ 19:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0