Smarta Bellman!!!

Det var ryssen, tysken och Bellman som stod inför rätta.
- Ni har alla dömts till döden för grova brott, sa domaren, men ni får själva välja hur ni vill bli avrättade.
- Halshuggning! svarade ryssen.
Ryssen halshöggs och tysken stod på tur.
- Jag vill hängas, svarade tysken och hängdes.
Då var det Bellmans tur och han sa:
- Jag vill dö genom HIV!
Bellman fick en HIV-spruta i armvecket, men bara skrattade.
- Vad är det ni skrattar åt? röt domaren.
- Haha! Amen ni fattar ju ingenting, sa bellman. Jag har ju kondom!

På tal om Kondomer så har RFSU släppt nya kondomer:

RFSU släpper nu nya slogans till sina kondomer.

AHLGRENS BILAR kondomer: Det finns bara ett sätt att stoppa dem! I munnen!

ARIEL Kondom: Inte bara rent utan ULTRA rent!

BLÅBAND kondomen: Smaskens till sista slicken!

CARLSHAMNS kondomer: Gott, gott i gott gott!

COCA COLA kondomer: You can't beat the feeling!

COCA COLA kondomer: Try something different... (...at 3 degrees)

com hems kondomer: Det går ju tokfort det här...

DAIM kondomer: You´ll never forget your first?

DELIKATESS YOGGI kondomer: Nya smarriga smaker i ny fin förpackning!

DURACELL kondomer: Det går och det går och det går...

EXPRESSENS kondomer: Med sting!

ESTRELLA kondomer: Ett lätt sätt att umgås!

FELIX kondomer: Gör det goda godare!

FROSTIES kondomer: De väcker tigern i dig!

GEVALIA kondomer: När du får oväntat besök!

GINSANA kondomer: Orka mer!

GB-GLASS kondomer: Jag och min Magnum!

GORE TEX kondomer: Guaranteed to keep you dry!

HYRESGÄSTFÖRENINGENS kondomer: Vår storlek, din styrka.

IKEA kondomer: Din första kondom!

IPREN kondomer: Den intelligenta kondomen!

KENO kondomer: Jag har lovat min fruga en rese!

KENOS kondomer: Alla dagar!

KINDER ÄGG kondomer: En sak med godis, en hemlighet och en leksak på samma gång!

KIT KAT kondomer: Have a break...

LIBERO kondomer: Det känns tryggt!

L'OREAL kondomer: För det är jag värd!

LOTTO kondomer: Hur väljer du dina nummer?

LÄTTA kondomer: om du bestämt dig för att inte bli fet!

McDONALDS kondomer: Livet har sina goda stunder!

MUFs kondomer: Jag älskar att äga!

MARABOU kondomer: Mmmm....

MALACO kondomer: Surt, salt och sött i samma påse!

MALACO kondomen: Gott som gör dig glad!

NOKIA kondomer: Connecting people!

OB FLEUR kondomer: Frihet i en liten ask!

ODDSET kondomer: Ja, där satt den!

OLW kondomer: För att du älskar det goda!

ORGANICS kondomer: Från rot till topp!

PEDIGREE PAL kondomer: Rekommenderas av ledande uppfödare!

PRINGLES kondomer: Once you pop-you can't stop!

SAAB kondomen: Av personliga skäl!

SCAN kondomer: Svenskt kött från svenska bönder!

SJ's kondomer: Upplev den inre resan!

STATOIL kondomer: Det du behöver när du behöver det!

Vasakronans kondomer: Välkommen till en bättre värd

VICKS kondomer: Extra starka, extra friska!

Jag tänker prova flera av dom....
Tur man har sommarlov!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0