Idag är första dagen på resten av mitt liv.

Att leva så här fungerar inte.
Att släppa människor inpå livet funkar uppenbarligen inte heller.
Allt jag tar i blir till dust.
Sandslott blir till sandhögar, isskulpturer till vatten och jag suger livet ur alla jag tar i ...

Den felande länken
MOI

Varför är jag annars den enda som inte får livet att funka?
Varför kan jag inte älskas?
Varför går allt sönder.
Jag är ju gemensam nämnare....

Skolan går åt helvete, tunga kurser. Har inte kraft eller ork att studera. Det går åt helvete.. från högsta betyg i varje kurs till att hoppa av.
Men that´s life.
Jag har iaf fått lite lärdom av skolan.
Vad gör jag nu?
Jo skiter i det.

Vad vill jag göra med mitt liv?
Eller rättare sagt, vad gör livet med mig?

Eller vänta, det går ju inte som jag vill så jag skiter i det.....
Jag tänker leva livet varje dag som det kommer.
Imorgon dvs spenderandes i sängen....
Likaså resterande vecka.

Fredag skall jag å Mickan gå ut och bara glömma våra sorger.
Istället för att gråta hemma, så sätter vi på våra masker och går ut och visar dom glada ansiktena, dom som ni tydligen älskar...smilar och ler och är alldeles underbara, men vi är så faar away från alla som vill se åt oss...
Mickan och jag skall börja stänga varenda uns av känsla.

Gråta hemma, eller vadå gråta? Tårarna har lämna våra ögon, det finns inga tårar som rinner mera.
Inget hjärta att känna...
Svart djup sorg utan tro på framtiden.

Jag lever för mina barn och det kommer jag ALLTID göra...
Dom går jämt först och dom är anledningen att jag sitter här nu!




Kommentarer
Postat av: Din flickvän MIKAELA

Min Älskade! Snart är vi från den här skitstaden! Sommaren är till för dig och mig långt bort från det här tragiska livet! Allt är bokat och klart till 6:e Juni då finns vi i varandras famnar och tar hand om varandra till i slutet av augusti då vi återvänder med nya krafter ny ork och nytt mod! Vi ska göra varandra hela igen gumman,det lovar jag! tyvärr lämnar jag dig kanske i början av Maj för att åka dit tidigare men i juni ses vi igen! du och jag för alltid mitt hjärta,min styrka,min kraft och ork att leva!

2009-03-24 @ 20:43:25
URL: http://princessoftherooad.blogg.se/
Postat av: Christian

Hjärtat du kommer ALLTID älskas av mig. Inte för att du är mor till mtt barn utan för att DU är DU.

Du vet att jag alltid kommer att finnas för dig.

Puss//

2009-03-24 @ 21:14:55
Postat av: Gråvarg

Livet känns rätt piss ganska ofta, tycker jag. Men det är bara att bita ihop och gilla läget. Någon silversked får man inte, och får vara nöjd så länge man slipper en känga i arslet.

Ps, Det verkar som den vite springaren fick soppatorsk i Eslöv, får se om han kan tanka eller gör en Bodströmare - diesel i bensintanken... ;)

PPs, räkna in mig åxå i the Blondiie fanclub!!!

2009-03-24 @ 21:19:13
URL: http://metrobloggen.se/graywulf
Postat av: Micke

Torkar bort tårarna och stoppar in ett avsnitt av House i din dvd... ställer fram popcorn, dricka, glass och massa godis... seså titta och njut :D Sov Gott vännen

2009-03-24 @ 22:24:21
URL: http://tomten.bloggagratis.se
Postat av: cicci

En vän sa till mig en gång när jag va deppig:

När livet skiter dig rakt i ansiktet så e det fan dax att skita tillbaks!

Jag tyckte det va jävligt bra, låt inte livet göra något med idg utan gör något med livet.



Choklad e annars ett hett tips!



kramar till dig gumman!

2009-03-24 @ 23:15:20
URL: http://cicci79.blogg.se/
Postat av: Anariah

>8^((

Du verkar må sämre än.......än vad jag finner ord för om den där texten ska vara en reflektion på hur det verkligen är med dig nu men va inte så dyster för du är omtyckt.

>8^)) Kom att tänka på det, jag tycker om dig för två........minst.

2009-03-25 @ 10:03:32
Postat av: majsan47

Tror du behöver komma ut och roa dig. Det låter som du har det jättejobbigt just nu. Tror nog att du är älskad, eller jag är helt säker på det, men när man mår så dåligt är det inte lätt att tänka så.

KRAMAR OM

2009-03-25 @ 11:19:32
URL: http://www.metrobloggen.se/majsan47
Postat av: Din flickvän MIKAELA

Jag älskar dig gumman,vi tar oss igenom detta! <3 jag finns här det vet du! Jag ska hjälpa dig så gott jag kan! Varma kramar / Din fru

2009-03-25 @ 15:03:54
URL: http://princessoftherooad.blogg.se/
Postat av: En illusion





@--)----- -----(---@



Satt på jobbet i dag o lysnade på radion och sjung med lite smått. Dom spelade en låt tillägnad en väldigt speciell tjej i partille. konstigt då dom inte hade nått önskeprogram då. men det va väll nån som satt på rätt telefon nummer eller ringde rätt person. efter halva låten kom jag på mig själv att jag satt o fällde en tår o nynnade med i en låten, kunde tydligen hela texten utantill. undra vem den speciella tjejen som fick denna låten var. jag tror jag vet vem och vem som fixade det. men i vilket fall så fick den mig att bryta ihop.



"Lay a whisper on my pillow

Leave the winter on the ground

I wake up lonely, is there a silence

In the bedroom and all around



Touch me now, I close my eyes

And dream away...



It must have been love, but it's over now

It must have been good, but I lost it somehow

It must have been love, but it's over now

From the moment we touched till the time had run out



Make believing we're together

That I'm sheltered by your heart

But in and outside I turn to water

Like a teardrop in your palm



And it's a hard winter's day

I dream away...



It must have been love, but it's over now

It was all that I wanted, now I'm living without

It must have been love, but it's over now

It's where the water flows, it's where the wind blows



It must have been love, but it's over now

It must have been good, but I lost it somehow

It must have been love, but it's over now

From the moment we touched till the time had run out"



KRAM

du e speciell



@--)---)----- -----(---(--@

2009-03-26 @ 16:48:28
Postat av: Stefan

Hmmm...vad ska då lilla obetydliga jag skriva, som inte alla andra redan sagt?

Ähhh...du vet vad jag tycker :-D

Jag kan iofs alltid upprepa det evinnerlighet, men det kanske skulle bli lätt tjatigt för dina läsare.

Men en sak kan man aldrig få för mycket av, och det är uppskattning för att man är en god människa. Och det är du verkligen. En av de bästa.

Nä...inga protester. Sug i dig bara.

Vi ses till sommaren då vi tar en roadtripp, men till dess får du hålla tillgodo med en interaktiv kram.

KRAM

2009-03-27 @ 07:37:19
URL: http://jalonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0