Åsså började figten

Som ni lästei förra inlägget så är Jonas Singel.....
Nu ringde en annan kompis....
Tro det eller ej men han är fan med dumpad!!!

När jag kom hem i går begärde min fru att jag skulle ta henne till ett dyrt ställe. Jag tog henne till en bensinstation.

Åsså började fajten...

På kvällen låg min fru och jag i sängen och tittade på "Vem vill bli miljonär". Jag vände mig mot henne och frågade:
- Vill du ha sex?
- Nej, svarade hon.
- Är det ditt slutliga svar?
Hon tittade inte ens på mig, utan sa bara:
- Ja...
- Då vill jag ringa en vän, sa jag.

Åsså började fajten...

Följande kväll stod min fru naken framför spegeln och synade sin kropp. Hon sa:
- Jag känner mig förfärlig. Jag ser gammal, fet och ful ut. Jag skulle verkligen behöva en komplimang från dig...
- Du har perfekt syn, svarade jag.

Åsså började fajten...

Följande morgon gick jag upp tidigt, klädde tyst på mig, gjorde i ordning lunchpaketet, tog med mig hunden och slank tyst in i garaget.

Jag hakade på båtsläpet på bilen och backade ut ur garaget bara för att finna att regnet stod som spön i backen. Det var full storm, så jag körde tillbaks in i garaget, satte på radion och fick höra att vädret skulle vara uselt hela dagen.

Jag gick tillbaka in i huset, klädde tyst av mig, och gled in i sängen. Jag tryckte mig mot min frus rygg, med helt andra förväntningar, och viskade:

- Vädret är förfärligt.
Min kärleksfulla fru sen tio år svarade sömnigt:
- Kan du tro att min idiot till man är ute och fiskar i det där?

Åsså började fajten...

Kommentarer
Postat av: Lindis

hahahahaha :) kramen

2009-05-21 @ 11:21:43
URL: http://www.metrobloggen.se/lindis78
Postat av: Barnens Hjältar

Haha, den är skitbra :-)

Ja mormor verkar trivas kanon :-)

jag sprang inte heller halvmaran för precis som du var vårruset alldeles tillräckligt ;-)

2009-05-21 @ 11:35:30
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0