Denna tillägnas min klasskompis Peter B

På rasterna i skolan så pratas det en hel del saker...
Mer och mindre heta *asg*
Men nu vi diskuterar heta saker går det hett, till, glasen flyger och skratten ekar...

Jupp...
Peter B har sagt att han drömmer om en tjej som bloggar om honom *asg*
Så jupp...
My wish is your command Peter...
Å vad passar du lägligare än att lägga ut din otroligt vackra kärlekshälsning du präntade in på min arm!!!!
Har inte tvättat mig sen dess=P

Vågar inte lägga ut kort på han innan jag får klartecken, men har ni tur kommer det kort på ligga väktarPeter....

Kommentarer
Postat av: Heidi

En romantiskt Peter B... varför har inte jag en sån i min klass??? Ingen som ritar hjärtor på mina armar???

2009-05-03 @ 20:33:56
URL: http://denpositivasidan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0