Bye bye life

Att leva så här fungerar inte.
Att släppa människor inpå livet funkar uppenbarligen inte heller.
Allt jag tar i blir till dust.
Sandslott blir till sandhögar, isskulpturer till vatten och jag suger livet ur alla jag tar i ...

Den felande länken
MOI

Varför är jag annars den enda som inte får livet att funka?
Varför kan jag inte älskas?
Varför går allt sönder.
Jag är ju gemensam nämnare....

Skolan går åt helvete, tunga kurser. Har inte kraft eller ork att studera. Det går åt helvete.. från högsta betyg i varje kurs till att hoppa av.
Men that´s life.
Jag har iaf fått lite lärdom av skolan.
Vad gör jag nu?
Jo skiter i det.

Vad vill jag göra med mitt liv?
Eller rättare sagt, vad gör livet med mig?

Eller vänta, det går ju inte som jag vill så jag skiter i det.....
Jag tänker leva livet varje dag som det kommer.
Imorgon dvs spenderandes i sängen....
Likaså resterande vecka.

Var så skönt att gå ut i fredags....
Istället för att gråta hemma, så sätter jag på mig min mask och går ut och visar dom mitt glada ansiktena, det som ni tydligen älskar...smilar och ler och är alldeles underbar, men jag är så faar away från alla som vill se åt mig...
Jag skall börja stänga varenda uns av känsla.

Gråta hemma, eller vadå gråta? Tårarna har lämna våra ögon, det finns inga tårar som rinner mera.
Inget hjärta att känna...
Svart djup sorg utan tro på framtiden.

Jag lever för mina barn och det kommer jag ALLTID göra...
Dom går jämt först och dom är anledningen att jag sitter här nu!


Kommentarer
Postat av: ullstrumpa

Men goa du. Vad är det som har hänt?? Sänder dig en bamsekram över nätet.

2009-11-16 @ 11:11:22
URL: http://www.nattstad.se/ullstrumpa
Postat av: Rikki

Everyday takes figuring out how to live,

Sometimes it feels like a mistake,

Sometimes its a winners parade,

Delight and angers,

I guess thats the way its supposed to be...



http://www.youtube.com/watch?v=m5tCvMZXgGc



Om de nån som kan fixat så ere du :) kram

2009-11-16 @ 13:41:16
Postat av: Annica

Jag tänker på dig. Jag känner med dig. Jag gråter med dig. Är i samma sits. Kramar om dig massor!!!!

2009-11-16 @ 16:45:33
URL: http://afroditeskrypin.blogg.se/
Postat av: Maria

vännen - tänker på dig. Livet är så här jävligt med oss ibland. vi är uppenbarligen många i samma sits. Precis som Annica kramar jag om dig i massor.

2009-11-16 @ 20:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0