Datortips

Sitter och pluggar massa inom IT och har hittat ett RIKTIGT bra gratisprogram till datorn!
Jag är inte så lättimponerad och tycker att jag har kanon brandväggar och program samt andra skydd.
Men så hittade jag detta och tänkte att jag skulle testa det och tamefan så hittar programmet spyware...
Närmare bestämt 71 stycken...

Vill ni testa, vilket jag rekomenderar så heter programmet SuperAntiSpyware

Rensar bort alla eventuella spyware, adware och annan bråte som kanske finns i ditt system. Det är väldigt lätt att drabbas av sådant här, speciellt om man laddar ner och installerar mycket program. Som till exempel undertecknad… SuperAntiSpyware är enligt min mening det idag mest kraftfulla skannerverktyg för att städa bort spyware och dylikt från datorn. Notera att du givetvis alltid ska köra antivirus och brandvägg. Gratisversionen av SuperAntiSpyware skyddar dig inte från något – det rensar bara bort sådant som redan smittat din dator.

Vill du testa trogrammet finner du det här

Kommentarer
Postat av: soffie

läskigt va mycket skit det finns ute i cyberrymden,

Må gott

2009-11-09 @ 20:49:25
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Makedonk

Hmmm, är hon köpt eller? :-P

Trodde inte du sysslade med reklam...

Har själv inte prövat det här programmet, brukar köra Malwarebytes: http://download.cnet.com/Malwarebytes-Anti-Malware/3000-8022_4-10804572.html?part=dl-10804572&subj=dl&tag=button



Tycker det funkar bra.



Kramis =)

2009-11-09 @ 20:56:58
Postat av: Ninja

Har det redan ;P

2009-11-09 @ 22:16:13
Postat av: BosseWeb

Jag håller med.

SuperAntiSpyware ÄR bra. Riktigt bra. Bäst just nu!

AntiMalware som tvåa ... och Ad-Aware som trea! :-)

2009-11-10 @ 13:03:10
URL: http://www.bosseweb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0