Emelie 3 år!!!!

Emelies stora dag!

Dagen idag är en märklig dag
den är din, Emelie!
Gårdagen föll ur dina händer
Den kan inte få mer innehåll
än du redan gett den
Morgondagen vet du ingenting om
men dagen idag den har du
använd dig av det
Idag kan du glädja någon
Idag kan du hjälpa någon annan
Dagen idag är en märklig dag
den är din

Igår vaknade vi före Emelie och gick upp och gjorde frukost på sängen...
Sen väckte i henne och sjöng så vackert *host*

Hon fick massa fina saker=)

Klockan tre kom hela släkten och hälsade på i lokalen vi lånat samt min älskade ävn Annelie och hennes fina barn!
Vi åt gott och firade henne riktigt ordentligt!

Här kommer lite fina kort från dagen=)


Jag önskar dig inte guld mitt barn
ej heller pengar och makt.
Jag önskar dig modet att vara dig själv
och stå för det du har sagt.
Jag önskar dig inte en stenfri väg
men kraften att vägen gå.
Jag önskar dig vänner i ett rikligt mått
och vänner att lita på.

Mamma älskar dig lilla hjärtat!!!
Min alldeles egna lilla pippi!



Idag har vi haft barnkalas som ni såg på en del av korten med, med Nalle puh tema...
Har letat i månader efter Astrid Lindgren utan resultat.
Kan inte lägga ut kort från gårdagens kalas samt dagens barnkalas då jag inte har allas tillåtelse och anser att man frågar om lov först innan man exponerar kort...
Här kommer vad Emelie fick!


Av oss:
Samt dockkläder och lite annat smått och gott som inte var med på kort=)

Av sin mormor och Bonus:


Av morfar, moster och kina:


Av min bästa vän Annelie och hennes tre fina barn:


Av min farbror och hans familj:


Av Alex pappa Christian:

Av pappa med familj:

Av farmor och farfar:


Av faster Carina och kusiner:


Av farbror Niklas:

Av dagmamman Diddi:

Av alla kompisar på kalaset:


Tack alla underbara i min familj, och mina vänner för att ni gjorde Emelies dag oförglömlig och en liten tjej mycket lycklig!!!!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: elin

aw vilken fin tårta:)

2009-11-08 @ 15:29:20
URL: http://elinarnehed.blogpsot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0