Jackpott I radion =)

Idag så ringde jag in till Mixmegapol och tävlade =)
Jag kom fram för första gången i mitt liv..
Fick hålla egen låda där en stund, och gjorde väl bort mig som vanligt=)
Hur som haver så skulle man tävla i intron på låtar, och jag klarar jämt många när man sitter själv i bilen.
Tänkte att jag inte kommer klara någon nu bara för man äntligen kommer fram.
Men ta me fan....

Jag klarade 4 av 6 intron och vann därför 400 kronor på Dimoda!!!
Vet precis vad jag skall köpa=)
Utöver det skickade han med Michael Bubles nya skiva samt DVD:n Änglar och Demoner för han tyckte jag var så himla gullig och så duktig mamma som stod å gjorde massa smörgåstårtor och vanliga tårtor=)
Kändes JÄVLIGT skönt att höra man var duktig på att vara mamma...

Vet precis vad jag skall köpa mig för presentkortet=)

Jaja, snart ringer dom nog å anställer mig som radiopratare=)

*mutar alla som hörde inslaget*


Kommentarer
Postat av: Makedonk

Grattis Tösen! =)



Spendera nu pengarna på ett fint sätt - tex om du får sedlar o mynt så kan du ju mata din lilla spargris :-P



Kramis

2009-11-06 @ 20:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0