Påsatt av värsta snygga polisen =)

Ni vet ju alla hur sjukt galen jag är i killar i uniformer....
Så för några dagar sedan så frågade jag hur fan man håller liv i sitt förhållande =)
Fröken Ullstrumpa föreslog rollspel=)

Postat av: ullstrumpa
Vi brukar hålla glöden uppe genom att dejta varandra minst en gång i månaden (typ middag, bio, promenad i skogen eller middag med tända ljus hemma om vi inte kommer ut). Vi försöker skippa tv och alla måsten nån kväll ibland då och då för att bara mysa och prata. Överraska och kanske testa rollspel ;)


Mina erfarenheter av rollspel är 5 sura killar som vägrar spela mera efter att jag låg och skrek på golvet när björnen rev mig.
Japp, jag hade stoooor inlevelse i detta rollspel.... Tydligen för mycket....
=) så jag garvade mest...

Men iaf så läser ju min kära pojkvän min blogg med =)
Så sitter man här och skall skriva och in kommer värsta snygga polisen =)
Då har han hittat min poliströja...
*flinar*
Och sina fina små byxor=)


Pang va fort det gick, 4 sekunder låter som en evighet=)
men jag har nog aldrig skrattat så mycket och vi båda skrattade så otroligt mycket för första gången på ett bra tag.
Glömde allt och fann varandra där lite....
Så kan ju bara tacka ullstrumpa från botten av mitt hjärta för att jag skrattat mer än jag gjort på länge och dessutom fick en het snut mellan lakanen =)



Kommentarer
Postat av: ullstrumpa

Nice :)

Glad att jag kunde hjälpa till ;) Inget "ont" som inte har nått gött med sig. Right?

Du finns länkad hos mig med. Har gått och blivit beroende av din blogg.

Take care.

2009-11-03 @ 23:45:44
URL: http://www.nattstad.se/ullstrumpa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0