Dykare nästa??

Hon har ju redan alla tecken klara=)


Kommentarer
Postat av: Peter Olofsson

Helt klart kommer hon bli dykare den Lilla Människan!

Innan jag går vidare så brukar jag inte skämta så mycket när det är barn på bilden, men eftersom du är Mamman så vågar jag. Anser att hjälpa barnen till "god humor" är en viktig del av uppfostran, vet inte om jag kan säga att jag lyckats själv direkt, mina barn driver ständigt med mig numera.

Fast när jag lackar ur då står de givakt, så något har jag väl lyckats med!

Som sagt dykartecken är jag inte så bevandrad i, i min värld, i de tunga nattklubbarnas musikfyllda värld så betyder dessa tecken 5 öl och en huvudvärkstablett!

Ha nu en djäkligt fin helg - våga inget annat!

kram ifrån Peter!

2009-10-02 @ 09:24:30
URL: http://oumberligating.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0