Happy Halloween

De äldre pyntar gravar för de tror fortfarande att någon ser att de gör det fast det mest är en bra helg för blomsteraffärerna.......... (gravvårdardagen)
 
De religiösa tänker på de döda......... (alla helgons dag dvs att skänka en tanke till de som blitt helgon)
 
De yngre tror att man ska fira spöken och köpa pumpor, klä ut sig samt tigga till sig godis eller skrämma äldre folk (halloween)
 
Vi som inte tror på nå´t av det... vi firar HALL Å VIN  dvs ett glas vin på fredag em, redan i hallen
 
verkar inte vara så himla tokigt tänkt ändå........



Skrolla gärna ner och läs mer halloween saker=)

Kommentarer
Postat av: nickie

sexig bild!! ;)



sv: tyvärr dom tog slut snaaabbt :D hahaha

2009-10-30 @ 12:58:53
URL: http://nicolefagerholm.blogg.se/
Postat av: John

SV: Detsamma:), tittar också in titt som tätt men det är inte alltid jag lämnar en kråka heller. Jag menar, hur fräscht är det liksom ;)?



Kram på dig!

2009-10-30 @ 13:31:11
URL: http://lifeaccordingtojohn.blogg.se/
Postat av: Peter Olofsson

Blondii! Jag böjer mig aldra ödmjukast du har nu visat att du är alla bloggares mäster när det gäller fina/rolig/bra/kloka inlägg, det är när jag läser en blogg som din som jag inser att jag borde klappa ihop min och bara göra en länk till dig!

Det fina är också at jag vet med vilken möda du gjort dem och med vilken skaparglädje för dina inlägg är konst! Konstnärsmänniska är du heltklart och de vet du redan, men att vara "konstnärssjäl" kostar på, livet är en berg och dalbana för oss, ja jag säger faktiskt oss för vi är några i "bloggvärlden" som blottar oss för dem som verkigen vill "se"!

Heders åt dig, jag "ser", jag lovar!

Var rädd om dig på alla sett, ta hand om dig och de dina och ha en djävligt skön helg!

Kram ifrån Oumberlige Peter!

PS: Funderar nu också på att måla pumpor på min Frus stjärt som Andreas gjort på din, hur mycket färg behövs? (ler)

2009-10-30 @ 16:59:39
URL: http://oumberligating.blogspot.com
Postat av: Nanna

Tur man bor på landet..här finns inga tiggande barn..förutom ens egna då... Ha en trevlig helg ! :)

2009-10-30 @ 17:46:50
URL: http://honkytonkangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0