Skoj man varit saknad!

Har som vissa förstått inte mått så himlans toppen!
Mitt liv snurrar i 110 å jag hänger inte med!
En hel del saker som händer och sker.

Men iaf Nu är jag tillbaka så här!
Tack för alla fina inlägg och fina mail, vissa som mailat andra som sökt mig på Facebook!
Tack för att ni förgyller min dag!

kram
P.s...
Tack till er vänner som finns för mig!
Ni vet vilka ni är och idag vet jag äntligen vilka som är äkta och vilka som inte är det!
Fick klart för mig igår att en som påstått sig vara vän, helt enkelt inte varit det.
Men jag bryr mig inte.
Det är deras förlust.
Och nu har jag en hel del äkta fina vänner!



Kommentarer
Postat av: Therese

Gumman - livet snurrar på i 170 ibland och man undrar vad sjutton tog tiden vägen. Ibland är det bara så, ibland får man sanningar nedtryckta i halsen som man sjutton kan va utan men vet bryr sig om det? Viktigast är att komma ihåg vad som är viktigast i det läget: Barnen, Du själv och möjligtvis Andreas men alltid alltdi du och barnen. Capice? Supermorsan Blondiie fixar bagen, stjälper falska vänner i Göta Älv, tar racern och njuter av livet utan de falska vännerna men däremot med de riktiga, viktiga och betydande vännerna i baksätet!

2009-10-29 @ 01:59:02
Postat av: Pia

Skönt att ha dig tillbaka! Blev lite orolig faktiskt!!

När stressen sätter in så där.. då kan man faktiskt förstå varför folk glömt sina barn i bilarna. Scary! :o(

2009-10-30 @ 19:51:07
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0