Blondiie i dejtingsnåret

Fanns ju en hel del att titta på...
Jag åt mig mätt....
Fick tom fotografera mig med dom snygga karlarna!!!

Mr Jack Sparrow...


Inte bara Homer som flirtade hejvilt...
Hela jävla familjen!



Jokern...
Trodde var död...
Creepy sun of a bitch...
Men vadå då? Brukar ju dejta nutcases...
Ingen nämnd ingen glömd...


Bamse Björn, hette han visst...

Man blir ju som man umgås så jag råkade dejta frankenstein!!!
PANG så blev jag likasinnad...


Miljonären...


The Devil Kissemissen....



Godisråttan

Fyllot....
Höjjö bjuden, går du hich ofcta elle??

Kapten..

Dö Freak

Min fina älskling...

Intensiv dejtingdjungel...

Gäller att hitta rätt..


Kommentarer
Postat av: Rikki

"Creepy sun of a bitch" :p gör om, gör rätt...

2009-09-14 @ 11:07:31
Postat av: Andreas "IceAdde"

Elk snappsen är ingen höjdare har en flaska hemma.. Urk rena rävgiftet..



2009-09-16 @ 18:17:32
URL: http://iceadde.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0