Filmkväll hos familjen Dåre...

Varje fredag har vi fredagsmys i den här familjen!
Det betyder en ny bra film, lite gott att äta, lite fredagsmys typ chips, ostbågar/bollar etc...

Igår skulle vi se Ice Age tre...
Så helt jävla makalöst rolig jag och Andreas låg dubbelvikta genom halva filmen....
Den bästa av dom tre

 

Emelie låg dock och sov, hon brukar somna tidigt...

Men så här ser vi ut i vår familj när vi kollar film...

Gråt inte Alex det är *snyft* bara en film!!!
Det är på Låtsas, det är tecknat. Var inte ledsen mitt barn!!!


Alex, det är inte hemskt, blunda lite nu bara, jag är inte heller rädd, jag vet ju att det bara är film!!!
Sätt dig hos Andreas här nu så du inte blir rädd...




HAHAHA, KOLLA MORSAN, KOLLA DEAS, HAN DÖR, SLÅ IHJÄL HAN DIN FJANT, DÖDA HAN!!!!

 

Mellan varven såg det ut såhär när vi tryckte på paus för att återhämta oss...




 

 


Kommentarer
Postat av: Ferhat

SV: Ja visst är det skönt o få sluta tidigare när tanken var att man skulle sluta kl.17 :D



Hade du en trevlig fredagskväll då? :)

2009-09-05 @ 11:37:16
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0