Hemma från Akuten

Först åkte jag till axess akuten...
När jag väntat 55 minuter utan att ens få komma fram till disken och anmäla mig hade jag ändå 9 nummer före mig...
Åkte istället till ett annat ställe som jag inte säger för där var INGET folk, och såååå fräscht!!!!
Nu säger jag ju inte vart för dit kommer jag jämt åka =)

Var EN före mig..
Kom in på 5 minuter..
Jag hade halsfluss....
Och bihålsinflammation....
Och kraftig öronionflammation....
Och en sån där liten petitess som att mina lungor håller på att kollapsa...
Inget märkvärdigare...
Fick visst inte träna, stressa, lyfta tungt etc...
fick en akutremiss till röntgen...
Och en hel liten doggybag med mediciner.
Och uppmaning att ta det JÄVLIGT lungt!
Men annars var det inget märkvärdigt eller farligt=)

Jag nämner inte vad hon sa om vaccinationen inför influensan för då drar mamma mig som en grottmäniska till läkaren....

Nu skall jag ut å jogga eller nått=P

Puss å kram från klenisen =)


Kommentarer
Postat av: Anna

Krya på dig gumman. Var rädd om dig !

2009-09-28 @ 06:40:58
Postat av: Pia

Herregud människa!! Nu ligger du ner och dricker varmt, äter glass och bara glor på tv!! Basta!.. ska du kanske inte göra.. eller så driver det ut skiten på en gång, vad vet jag!! ;o)

Krya på sig damen!! Kram!

2009-09-28 @ 16:02:00
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: Andreas<3

A lyssna på alla läsare nu Blondiie annars får jag väl binda fast dig i soffan eller nåt krya på dig hjärtat jag e rädd om dig....

2009-09-29 @ 20:49:45
URL: http://kryckans.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0