Ich flyttar zu Deutchland...

...eller va fan det nu heter!
Dom har SJUKT snyggt mode!!!

Hade kunnat köpa upp hela Tyskland!
In i första bästa affär finner jag SÅÅÅÅÅ snygga underkläder!

GE MIG!!!!!

Tja, varför inte på alla partyn, eller under en vanlig tröjja!!!
Jag kan tänka mig båda^^ Detta är ju som taget ur min BHlåda...


Grrr.... JA TACK!!! JAAA BITTE!!!!



*Vrålar* JA BITTE!!! EN AV VARJE!!!! PRONTO!!!! DIREKT!!!



Jag viiiiiiiiiiiiiiiiiill haaaaaaaaaa!!!! Hela jävla väggen!!!


Å denna väggen med!



Och vi pratar BILLIGA med...
Det är jämförbart med HM:s priser, vissa billigare...
Mellan 79 och 199 spänn styck....
FETHAJJA, jag kommer tillbaka, och med mig hem får jag typ halva kollektionen!

Kommentarer
Postat av: Ninja

Vad härligt ni ser ut att haft det :)

2009-09-14 @ 18:00:10
URL: http://metrobloggen.se/nordtellus

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0