Jag vill med ligga på sjukhus!

För idag är det Lördag...
Om man ligger på sjukhus tycker alla synd om än!
När Andreas låg inne dom gångerna så bodde jag ju där i princip, men han fick godis!
Hade jag legat på sjukhus nu hade jag haft massa godis....

Elaka Andreas har raderat alla kort när jag hade svinskoj på sjukan, men hittade lite kort...

Jag imiterar Galen Ko sjuka....


Här har jag blåst upp en ballong för att lätta upp stämningen...
Barn BLIR glada av ballonger!!!


JAG VILL MED LIGGA PÅ SJUKHUS!!!!
Äta godis, prata i telefon, och bli ompysslad!



Kommentarer
Postat av: Soffie

fniss du är allt tokig du:O)

tänk om man kunde se så glad ut att ligga på sjukhuset,

Kram

2009-09-05 @ 22:06:58
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Anna

Vill du seriöst ligga på sjukhus? Det är inte alltid så kul kan jag tala om. Jag vart inlagd rätt mycket det senaste och visst är det väl roligt ibland men för det mesta sjuukt långtråkigt.



Och hemska blodprov måste man ta. Dessutom är man ju där för en anledning och man är oftast inte så pigg när man har ont.. menmen, du kanske tycker det är kul.

Har en hel kategori om sjukhus på min blogg..

2009-10-08 @ 21:05:34
URL: http://solflingan.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack att du tog dig tid att svara på min kommentar! Jag hade inte läst din blogg innan jag av en slump hamnade på detta inlägget, och eftersom jag då precis varit inlagd kände jag mig ganska frågande till ifall det var på skoj eller inte. Men nu vet jag att det var det :P och jag skrev lite väl irriterat kan jag tycka så här i efterhand. Det är klart att det var skrivet med humor, vad tänkte jag på?



Ha en bra dag! :)

2009-10-15 @ 09:38:44
URL: http://solflingan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0