Karate Kid

Såg på Karate Kid igår kväll!!!
Hade fått för mig att Jaden Smith endast fått rollen pga vem hans föräldrar är!
Men herrejävlar vilken duktig skådespelare!
Filmen trollband mig helt...
SE DEN IDAG!!!!!



Dre Parker kunde varit den mest populära killen i Detroit men tvingas flytta med sin mamma till Kina. Dre blir snabbt förälskad i Mey Ying men de kulturella skillnaderna verkar göra deras vänskap omöjlig. Dessutom hamnar han i bråk med klassens tuffing. Utan vänner i ett främmande land, vänder sig Dre till Mr Han som i hemlighet är en kung fu-mästare. Mr Han lär Dre att kung fu inte alls handlar om sparkar och slag, utan om mognad och inre lugn.


Kommentarer
Postat av: anna

Sv: Ja, det är bra på mitt nya jobb! Och Kick-offen var trevlig.

Jag funderar på att se Karate kid-filmen. Min man älskar kampsport (han har tränat karate) och jag testade det också ett år...



Sevärd film, antar jag.



Ha det gott!

2010-08-23 @ 21:34:46
URL: http://annabackhouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0