Tjock?

Hahahahaha!
Jag kan säga att jag inte är pinnsmal. Har dock däremot varit det och japp jag var lycklig då =)
Så nu tänker jag bli smal igen =)
Skall gå ner lite i vikt tänkte jag så nu jäklar kör jag nyttig mat för fulla muggar.....

En som inte har självdistans är denna kvinna som var med i aftonbladet för någon dag sen....
Var tvungen att ta kort på det!




Hon SER inte så smal ut iaf .....

Förra veckan var vi i smögen.
Plötsligt, mitt bland halva Sveriges semesterfirande vrålar min dotter 3 år gammal!
VILKEN TJOOOOOOOOOOOOOOOCKIIIIIIIIIIIIIIS!!!!!

Börjar svettas och skyndar till Emelies sida....
Tur för henne att det inte var åt en människa hon sa det.
Dock skrattade halva smögen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0