Årets julklapp

Överallt läser man ju att årets julklapp är en upplevelse- man ger helt enkelt bort upplevelser!!!
Fan va bra jag har det!
Då blev det helt enkelt pisslätt!!!

Emelie har gett hela familjen en upplevelse som heter duga!!!
Vi skall få *slår på stora trumman* TAAAAAAAAAAAAAAAA-DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Vinterkräksjukan!!!! Emelie jobbar på fullo just nu med att kräkas.

Det är ju en upplevelse som inte är att leka med!
Kan det bli mera spännande=)

Igår ringde Emellies dagmamma då hon hade börjat kräkas...
Väl hemma mådde hon kanon. Till på kvällen då spydde hon igen.
Sov lugnt till 3 ungefär.....
Sen spydde hon var 20e minut.... Till 9 i morse...

Hon somnade mellan varven hon spydde.
Har tvätt-tid idag så jag vet vad jag har att göra idag...
Sen får jag åka ikväll och köpa de sista julklapparna och börja förbereda att fira julen hemma här ist.
Så nu får jag köpa julmat å grejs med =)

Stackars liten!
vi som skulle bakat pepparkakor och Julgodis=(
Och pepparkakshus =(
Fan va ledsen jag blir =(

Hoppas hon är frisk och det är någon sorts 12 timmars grejs så tösaiten kan fira en fin jul.
Och att vi andra inte blir smittade, här äts det vitpepparkorn i massor....

Men som sagt!
Vill ni ge bort en upplevelse i julklapp är ju alltid vinterkräksjukan något att satsa på!!!


Kommentarer
Postat av: Peter Olofsson

"Spyr du? Förvånad själv....skulle bara rapa lite!"

Usch vinterkräksjukan värst av allt, hela familjen två vuxna och tre barn spydde och sket om vartannat för 10 år sedan, precis som du skriver...ett helt oförglömligt familjeminne!



Är inne hos dig ofta men skriver tråkigt nog inte så mycket, ska bättra mig 2011, har ju gillat din blogg sedan start, det vet du!

Ha en riktigt fin Jul och hela köret!

Kram ifrån Oumberlige peter!

2010-12-22 @ 12:53:21
URL: http://oumberligating.blogspot.com
Postat av: bjorne

Önskar er en Mysig Jul och Gott Nytt ÅR.

2010-12-22 @ 21:01:06
URL: http://bjornesmagazin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0