TACK!!!!

För alla gratulationer!
Känner mig så lyckligt lottad med så många människor som bryr sig!

Haft en underbar dag trots att jag inte alls vill fylla 30 år!
Har numera en syrgastub kopplad till datorn via USB=)

Vaknade imorse av frukost på sängen av min underbara familj!
Dom sjöng sååå vackert. Man blev tårögd av deras trestämmiga sång=)

Sen lagade jag mat och så hade jag ett litet kalas för 19 personer =)
Dvs min släkt =)
Och min bästa vän!

Så här jävla sliten ser man ut när man är 30!



Med ballaste örhängena EVER!!!


Liten nätt dukning


Min otroligt underbart vackra blomstergrupp jag fick av Mamma och Gösta.



Har fått så många underbara presenter av mina nära å kära!

Började dagen med att få frukost som sagt och lite paketöppning!
Min kära sambo gav mig en asball födelsedagspresent!
Jag skall flyga helikopter över Göteborg Centrum!!!!!
Å få sitta fram och bara njuta!
Kommer bli helt awesome och definitivt ett minne för livet!
Sen fick jag fina presenter av mina barn!
Dels gitarrörhängen och sen hade Alex köpt present till mamsen med sin pappa till mig!

Halsband av Andreas


Alex köpte ett nitarmband till sin hippa morsa=)

Samt dessa örhängen och halsband!

Å så fick jag detta:


Sen fick jag bara kanonbra saker av alla!

Av mamma och Gösta fick jag pengar till en ny TEMPURMADRASS!!!!
Äntligen kommer jag att ha råd att få sova gott utan att ha ont i hela kroppen som rygg och höfter och bara få börja sova ordentligt på nätterna!!
Dessutom helt underbara satin bäddset
ÄNTLIGEN!!!!


Av pappa och Kina fick jag en handbok....
Konsten att fylla 30....

Vackra lila tulpaner:


Ett collage...


Samt en kompaktkameram en Nikon D3000

Me väska:


Av min farbror med familj fick jag en ny parfym!


Av min Gosiga Svärfar och hans sambo fick jag en toppenpresent!
Jag fryser ju alltid röven av mig (trots att den är gigantisk, röven alltså) så jag får sova i massa kläder och inte klarar vara utomhus.
Jag fick en värmepläd från OBH Nordica...
Sitter just nu inlindad i den och den är helt fantastisk!
Min nya sängkompis =)


Av min kära vän Annelie fick jag två skivor och go badlyx:



Samt ett UNDERBART tantkit innehållande Svensk damtidning, tanttrosor, pappiljotter, knästrumpor i hudfärg samt duschmössa...:

Vad dom inte räknade med var ju att jag gärna driver med mig själv........... Och såg ut så resterande kväll =)






Fy fan att vara gammal!
Jag saknar när man var en ung rebell....
För sisådär 2 månader sen....


TACK ALLA SOM GJORT MIN DAG SÅ FANTASTISK!!!!!

JAG ÄLSKAR ER ALLA!!!

PUSS Å KRAM!

Kommentarer
Postat av: Gråvarg

Grattis vännen!

Massor med stora, varma födelsedagskramar...

2010-01-06 @ 09:53:43
URL: http://metrobloggen.se/graywulf
Postat av: jessica wåglund

Grattis på födelsedagen och stort grattis till förlovningen! mvh jessica

2010-01-06 @ 20:00:35
Postat av: soffie

GRATTIS!!!

WOW vilka presenter å vilken lyckad fest guu va roligt!!!

2010-01-06 @ 20:15:17
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Lii

Vilka fina presenter du fått!

Lyckad kväll ser jag.

Blev lite sugen på att dra dig i örat när jag såg örhänget på andra bilden ;) hihihi...



Kram

2010-01-06 @ 21:27:33
URL: http://lii76.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0