KVINNANS GUIDE TILL ATT FÖRSTÅ MANNEN.

Det mannen säger: Det mannen menar:

Jag är hungrig. <=> Jag är hungrig.


Jag är sömnig. <=> Jag är sömnig.


Jag är trött. <=> Jag är trött.


Jag måste pinka. <=> Ur vägen!


Jag måste lägga en kabel. <=> Ur vägen, och håll dig ur vägen tills dimman lättar.


Kan jag slå dig en signal någon gång? <=> Jag skulle vilja älska med dig, så fort som
möjligt.


Vill du gå på bio? <=> Jag skulle vilja älska med dig, så fort som möjligt.


Kan jag bjuda dig på middag? <=> Jag skulle vilja älska med dig, så fort som möjligt.


Kan jag ta din kappa? <=> Jag skulle vilja älska med dig, så fort som möjligt.


Låt mig öppna dörren. <=> Jag skulle vilja älska med dig, så fort som möjligt.


Får jag lov? <=> Jag skulle vilja älska med dig, så fort som möjligt.


Snygg klänning! <=> Snygg urringning!


Du verkar lite spänd, låt mig ge dig lite massage. <=> Jag vill röra vid dig.


Vad är det för fel? <=> Jag förstår inte varför du blåser upp den här affären till så
enorma proportioner!


Vad är det för fel? <=> Vad för självförvållat trauma går du igenom nu då?


Vad är det för fel? <=> Jag antar att sex inte kommer på frågan...


Jag har tråkigt. <=> Vill du älska?


Jag älskar dig. <=> Nu älskar vi!


Jag älskar dig också. <=> Ok, nu har jag sagt det...bäst för dig att vi älskar nu.


God morgon. <=> Det där var härligt sex...mer!


Ses senare! <=> Det där var härligt sex...mer!


Ja, jag tycker om hur de klippte håret på dig. <=> Jag tyckte bättre om det förut.


Ja, jag tycker om hur de klippte håret på dig. <=> 400 spänn och det ser inte mer
annorlunda ut än din förra frisyr!


Ja, jag tycker om hur de klippte håret på dig. <=> För 400 spänn borde de ha gett dig
mer hår!


Kan vi inte prata lite. <=> Jag försöker imponera på dig genom att visa att jag är en
djup person och sen kanske du vill älska med mig.


Vill du gifta dig med mig? <=> Jag vill göra det olagligt för dig att ha sex med andra
killar.


Vill du gifta dig med mig? <=> Jag kan lika gärna dra nytta av de skattelindringar som
finns för att ha de här pratstunderna.

 


Under shoppingen:


Ja, den fin är fin. <=> Varför frågar du mig, när du ändå inte lyssnar på vad jag tycker?


Den där passar jättefint på dig. <=> Ta vilken djäkla klänning som helst så åker vi
hem!


Jag tycker bättre om den där. <=> Ta vilken djäkla klänning som helst så åker vi hem!


Aahvisst. <=> Ta vilken djäkla klänning som helst så åker vi hem!

Jag tror inte att den där blusen och den klänningen passar ihop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0