DETTA VILL DU INTE HÖRA FRÅN DIN INTERNET SUPPORTER

1. "Har du en slägga eller en tegelsten i närheten?"

2. "...ja, det stämmer, inte ens MacGyver skulle kunna fixa det här.."

3. "Vad har du på dig?"

4. "Tryck 1 för Support. Tryck 2 om du ringer från Kalla Fakta. Tryck 3 om du ringer från Konsumentombudsmannen."

5. "Vi kan fixa det här problemet, men du kommer att behöva en smörkniv, ett bilbatteri och lite tejp."

6. "Har ni fest eller?"

7. "För att du ska förstå vad jag pratar om kan vi kalla det där för Hindenburgeffekten."

8. "Vänta en sekund bara... MAMMA! Tobias slår mig!"

9. "Ok, vänd nu till sidan 572 i den nya uppgraderade versionen av handboken..."


och det värsta man kan få höra från sin Internetsupport är...

10. "Var snäll och vänta så ska jag koppla dig till Mr Gates advokat."


Kommentarer
Postat av: Makedonk

Hmmm.. 2:an har jag kört på jobbet nångång.. Men 3:an kör jag bara med dig lovar ;-)



Kramis

2010-05-24 @ 17:23:53
Postat av: Anna

sära dunken... du är så sääär i jässika

Men glöm det...hon är bara intresserad av MIG ^^

2010-05-26 @ 23:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0