Mitt första Head of security jobb!

Många vet ju att jag jobbar med säkerhet på konserter, men nämner inte var!
Nu har jag stigit i rang så nu har jag fått ett eget säkerhetsgig....

Var Head of Security på värstingspelningen!
Fullt av ligister och headbangare!
Jävla hårt när det blev tryck framme vid scenen, men japp jag är nöjd....


Bilder?
Vilka det var som spelade?
Hmm, okej då...

Jag kommer göra Lelle, Mange och Pelle sååååå stolta!

Värsting spelning med Spökligan!

Gäller att ha koll på alla som trängs så ingen blir klämd!!!


Mega tryck vid scenen.


Den helsvängiga publiken och all crowd


Vill ni att jag fixar säkerheten på era konserter med?
Släng ett meddelande här under så återkommer jag ^^

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh!!! Spökligan!!!

Det var inte igår man såg dom sist!

2010-05-02 @ 21:24:51
URL: http://lii76.blogg.se/
Postat av: Anna

Ha hahahahaha

Bra jobbat gumman !!!

2010-05-03 @ 19:05:34
Postat av: bjorne

Kan bra för dig att värma upp så du är på G när jag kommer på Green Day.

2010-05-04 @ 21:03:49
URL: http://bjornesmagazin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0