Skiljas

Haha, när jag jobbade såg jag reklma på en spårvagn här i Göteborg....
Håll på att bryta ihop av skratt när man ser följande:


Det står typ:
Skiljas? Testa isf våra jurister/samtalsterapefter/bla bla bla kostnadsfritt 15 min....
LOL
Tänker er själva?
Hej, jag vill skiljas, men inte min man?
Och så bryter det ut ett helvetes gräl och så hör man
"Tyväääääääääääär, nu är tiden ute, men välkomna tillbaka om en månad...."
HAHAHA:...
Helt hysteriskt roligt att man ens kan erbjuda det kostnadsfritt...
Hur stor är chansen man hittar tillbaka på 15 minuter???
2000-talets stress is the shit!

Det är som dom säger:
Lika länge som du älskar en person, lika lång tid tar det att komma över denne,...
Ligger nog något i det....

Kommentarer
Postat av: Peter Olofsson

Vilken djäkla tur att vi inte har några planer på att skiljas jag och "Kryckan", vi som varit ihop i 25 år nu, det skulle innebära att jag kommit över henne vid 70 års ålder och då vete fan om jag velat börja på nytt! (ler)

Kul inlägg....som vanligt hos dig!

Ha en fin helg!

Var rädd om dig och de dina!

kram ifrån Peter!

2010-05-07 @ 12:31:44
URL: http://oumberligating.blogspot.com
Postat av: cicci

sant, inte fan lär det ta 15 minuter iaf=) ahhahaha

2010-05-08 @ 14:13:47
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0