Nytt jobb

Tänkte börja designa födelsedagskort och liknande!
Här är lite förslag jag jobbat fram...


Pixie är med på ett kort

  • "När vi var tillsammans sa du alltid att du kunde dö för mig. Nu när vi har gjort slut hoppas jag att du ska infria ditt löfte."
  • "Grattis på bröllopsdagen! Synd bara att ingen gillar din fru..."
  • "När jag ser tillbaka på de år jag tillbringat med dig frågar jag mig bara vad i helvete jag tänkte på?"
  • "Om jag bara skulle få en enda julklapp, önskar jag att det vore din syster."
  • "En dag hoppas jag att jag gifter mig, men inte med dig!"
  • "Jag ville bara att du skulle veta att jag är ledsen för vad som hänt, särskilt som du överlevde."
  • "Grattis på födelsedagen! Du ser bra ut för din ålder — nästan levande!"
  • "Grattis till äktenskapet! Det är inte varje dag man förstör sitt liv..."
  • "Jag har alltid velat vara rik, mäktig och respekterad. När jag ändå drömmer önskar jag att du inte var så himla ful..."
  • "Glöm inte att Jesus älskar dig! Alla andra tycker nämligen att du är ett arsle..."
  • "Det är underbart att fira jul med familjen. Tyvärr kommer det inte att ske eftersom jag tar barnen och flyttar till min syster, din vänsterprasslande djävel!"
  • "Jag visste att du skulle rymma med min bäste vän. Därför får du hans koppel, vattenskål och tuggleksak också."
  • "Vi har varit vänner länge nu, så det kanske är dags att lägga av..."
  • "Jag har det så eländigt utan dig att det känns som om du vore här."
  • "Om du behöver en vän... Köp en hund!"
  • "Grattis till barnet! Fick du någonsin reda på vem fadern är?"
  • "Du är en så god vän så att om vi var på ett sjunkande skepp och det bara fanns en flytväst kvar... skulle jag sakna dig jättemycket och tänka på dig ofta."
  • "Gänget och jag ville göra något särskilt på din födelsedag, så därför låter vi avliva dig."
  • "Grattis på födelsedagen kusin pappa!"
    (endast tillgänglig i bonderik glesbygd)

Kommentarer
Postat av: cicci

hahaha...jag tror du har en lysande karriär=)

2010-09-16 @ 11:23:40
URL: http://cicci79.blogg.se/
Postat av: Tessan

Hahaha, riktigt råa var några precis i min smak:)

2010-09-16 @ 21:59:47
URL: http://medsoleniogonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0