God is busy may I help?

Idag hade vi strömavbrott...
Min dator dog. Min kyl dog. Min telefon dog. MITT LIV DOG FÖR I HELVETE UTAN STRÖM!!!!!
Å liiiiite svårt att googla till elbolaget när inte datorn funkar?
Menar ni på fullaste allvar att ni tror att jag tänker ha telefonkatalogen hemma? Just in case???
Neeee...

Så jag tog till beprövade metoder....
Jag bad till den högre makten....
Å eftersom att God was busy så vände jag mig till "käpprätt åt helvete"

Satans helvetes förbannade jävla fanskapsskit x 5... å då återkom den.
Det gäller som sagt att vända sig rätt med en gång.

Det som var lite mindre lyckat här hemma var att inte bara strömmen återvände.....
Det gjorde även två stycken barn från pulkabacken någon gång under helvetes svordommen.....
Ett överlyckligt illmarigt leende spred sig över 8 åringens ansikte.....
4-åringen skrattade överförtjust och applåderade...
Detta kommer få långa efterspel...
Från skolan...
Och dagmamman...
Och föräldrarna till dom andra barnen....

Nu kan mina barn många fina ord som vi får ha hela helgen till att vänja dom av med....
Emelie är bra på svenska för att vara 4 år...
Adjektiv är favoriter....
För er som inte är så insatta i gramatik kan Emelie berätta att adjektiv är ord som du sätter 'skit' före; Skitkul, skitgott, skitfult, skittråkigt, skitbra, skitsnygg, skithäftig osv.
Minst ett adjektiv i varje mening uttalar Emelie....


Ooops måste sluta.
Emelies hår sitter fast i granen!
Å sen måste jag lägga in elbolaget, bredbandsbolaget, telebolaget, och diverse andra matnyttiga nummer i mobilen!
Ett levande hitta.se blir jag så att säga!

UPPDATERING:
-Mamma får jag klä ut mig till pippi för hon är skiiiiiiiitstark!
Jisses Amalia va stolt jag är över hennes gramatiska kunskaper!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0