Min konstnär till son..

Ooooh va det värmer i mammahjärtat när Alex fortfarande ritar fina bilder till sin mamma...

Först fick jag en jättesöt groda som fångar insekter...
Så jäääkla söt! Funderar på att rama in den...



Sen fick jag snygga spiderman....



Sen fick jag en .... asså, eeeeh? ja.... *mumlar* En elefantröv som han så fint uttryckte sig..
Jävla fyndigt iaf =)



Ja, så tycker man att det borde räckt när han busigt flinade och garvade medans ordet Elefantröv lämnade hans läppar....
Tyvärr räckte inte det....

Jag fick en till...
Undrar om han har bra eller dåliga manliga förebilder???
Tror ju inte direkt jag lägger den till hans skoldokumentation.
Jag tror jag lägger undan den till studenten...
Eller bröllopstalet...
Eller jag vet inte...
Vad säger man?



-MEN ALEX, VA HAR DU MÅLAT???
-En snopp mamma, det har väl du sett innan! *så asgarvar han*
Tur gubben iaf rodnar....

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahahahahaha

Underbar son du har gumman !

2011-02-09 @ 19:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0