Min lektion...

Ny lek på gång...
Idag fick jag inte chans att sabba pärlplattor....
Gissa vad jag gjort idag???



Det lätta svaret är:


Å det stämmer förvisso...


Nått som även stämmer är nått som jag är heeeeeeeeeelt oskyldig till...
Jag menar inte skulle väl JAAAAAAAAAAAG göra avtryck på mina kollegors vita fredagsskjortor.
Å det är ju fan inte mitt fel att dom råkade backa rakt in på min hand så dom har ett handavtryck i röven...

Herregud, vad tror ni om mig????

Jösses.
Jag menar alla vet ju att mitt mellannamn är lugn, sansad och omtänksam...

Nu har jag ju en hel helg att tänka ut nya djävulskap eh... jag menar gemensamma aktiviteter för att bonda arbetsgruppen.

Seriöst! Vad vore världen utan mig?

Kommentarer
Postat av: Peter Olofsson

Jadu Blondiie vad vore världen utan dig? Bloggvärlden vore i allafall lite tråkigare, helt klart. Haft mycket trevligt under åren då jag läst hos dig och läser det gör jag, allt faktiskt, du har säkerligen sett att du finns på min blogglista och jag hoppas verkligen att några läsare hittat till dig. Jag gillar statestik så jag vet exakt hur många som kommit ifrån dig till min blogg...56 stycken har länkat sig vidare och två har faktiskt dessutom mailat så visst är bloggandet ett socialt medie. Tappade lite läsare och följare för en tid sedan då jag startade upp "Galleri Erotic Banana of Sweden, men sådant får man ta! (ler)

Var på psykologiutbildning för några dagar sedan med inriktning på psykiatri och vikten av att få smutsa ner händerna....fortsätt att kladda ner dig är nyttigt i alla åldrar, särskilt för våra barn, men även för oss vuxna, fast du är ju en klok tjej och vet ju redan sådant!

Ha en fin Söndag!

Kram ifrån Oumberlige Peter!

2011-05-15 @ 12:05:11
URL: http://oumberligating.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0