=P

Jag gillar ju som alla vet att busa.
Idag har jag busat på jobbet.

Jag brukar jämt komma på spännande lekar på jobbet.
En av dom är "100 saker du inte vill veta om dina arbetskollegor"
Jag har 89 saker kvar att ta reda på.

En annan spännande lek jag leker är "Finn 5 fel"
Det som gör leken ÄNNU mer spännande är att mina kollegor ine vet om att jag leker den leken...
Det blir så mycket roligare då.

Tex här:


Här har jag alltså smugit in 5 pärlor med fel färgkod.
Nu gäller det för kollegan att finna VILKA pärlor.

Annars kommer han bli FETT lycklig när tavlan är färdig och det står BLONDIIE WAS HERE med fet text.

Som sagt...
Kul lek!

Fy fan va jag är en bra arbetsklollega.
Jag menar man måste ju ha kul på jobbet!
Och spänningen gör det hela såååååå mycket bättre....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0