Pixie Potter

Har ju värsta freaket till katt.
Han har just rivit ner fönsterlampan och pluggat musik.
Bara för att jag sagt att man FÖRST pluggar SEN ser film.
Lika regler för samtliga i hushållet....
Tror dock brillorna var lite för att jävlas å visa att han ville se film....


Efter rasten plockade han bort noterna, började läsa boken revanch som ni ser för att hämnas Emelies hårda tag...
Sen blev det Harry potter maraton. Han lever sig in med likadana brillor.




Efter 2 filmer fann jag honom liggandes utslagen....
Fortfarande lampan vält...


Bredvid Pixie hade han sen gjort upp en lista varför han fann Harry Potter såååå mycket bättre än Sagan om ringen...


Pixie listar 10 orsaker till att Harry Potter är bättre än Sagan om Ringen

Säga vad man vill om hober men modiga är dom inte!

Sauron må vara ond men kan han döda en människa med 2 ord?

Har Frodo ett coolt ärr i pannan?

Nazgûls må vara ett bra namn men låter inte Dödsätarna mer respektingivande?

Gandalf är en mes, när han är sur tar han tallkottar, tänder eld, och kastar på fienden. När Monsterögat Moody är sur förvandlar han dom till djur!

Hur elak är Frodos farbror på en skala 1-10?

Jalver må vara vackra men de är inte ens i närheten av vilier!

Sauron gör inget konkret, Voldemort försöker ju åtminstone...

Saurons märke är ett öga. Voldemorts är en döskalle!

Örnar i all ära men i jämnförelse med Hippogriferna?


Suck var skall detta sluta? Med Narnia filmerna?


Kommentarer
Postat av: Peter Olofsson

Hej Blondiie! Oumberlige Peter här! Gissa om jag blev glad när jag fick en "svarskommentar" ifrån dig angående löstånaglarna!

Ser på din "fotsvampsbild" att du inte använder sådana själv, lättnad! (ler)

Fast nu Blondiie måste jag klaga lite på dig, din blogg är ju lite som en "referensblogg" för mig angående kvinnliga underbara tokigheter...fast har du behandlat ämnet kameltå någongång? Kanske har du gjort det och jag missat det. I vilket fall som helst så hoppas jag att du i fortsättningen tar upp "kvinnliga hemligheter" så man inte står med "långnäsa" fler gånger som jag gjorde igår inför min Fru och Dotter!

Härlig inlägg och fina bilder det här med Katten och Harry Potter!

Ha det Bäst!

Kram ifrån Oumberlige Peter!

2011-05-24 @ 08:31:24
URL: http://oumberligating.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0