lista

Fick en utmaning av Myggis så här kommer den =)

Vad gjorde du för tio år sedan?
För 10 år sedan var jag gravid med min son Alexander och väldigt osäker på hur jag skulle bli som ung mamma. Idag är mina barn allt i världen för mig och jag blev en superbra mamma. Iaf om man får tro dom å barn talar alltid sanning =) Jag jobbade som Fritidspedagog på en skola och har idag ännu kontakten med flera av mina gamla elever! Underbart! Hade precis kommit hem från en underbar resa i Dominikanska republiken som lärde mig mycket om livet

Vad gjorde du för ett år sedan?
För ett år sedan gick jag in i väggen efter 2 års heltidsstuderande där jag gick i mål med högsta betyg i samtliga ämnen, en uppslitande domstolsprocess och annat smått och gått. Jag jobbade som Behandlingsassisten på en Ungdomsanstalt och på ett Behandlingshem för unga.

Fem snacks du gillar?
Maltezers!!!!!!!!! Chips!!!!! Ostbågar!!!!! Choklad!!!! Chilinötter!!!!!

Fem sånger du kan texten till
.
Alla pinks låtar =)

Fem saker du skulle göra om du blev mångmiljonär.
Köpa hus! Trygga upp mina och barnens framtid! Ta med familjen på en jorden runt resa i nått år! Skänka bort mycket till barncancerfonden! Dela med mig till mina nära och kära och se till att dom hade det bra. Tex mamma som jämt funnits för mig i svåra tider och lärt mig att hushålla med ekonomi och att uppskatta pengars värde.

Fem dåliga vanor.
Svär som en borstbindare, lämnar disken efter middagen framme, kör som en biltjuv, dricker massa läsk, godisfrossare!!!

Fem saker du gillar att göra.
Sova, resa, umgås med vänner, träna och tro det eller ej JOBBA!!!!

Fem saker du inte skulle klä dig i eller köpa.
obekväma kläder (oavsett hur snygga de är), flanellskjorta, tantkläder, blusar och höga jeans

Fem favoritleksaker.
Mobilen, datorn, wii, kinect och nintendo ds

Fem personer jag vill se göra den här utmaningen.
Ni som vill såklart! Glöm inte kommentera här när ni gjort eller publicera den här som en kommentar!


Kommentarer
Postat av: Myggan

Kul att du körde den :)

Intressant att se att vi är rätt lika.

2012-01-27 @ 18:24:12
URL: http://www

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0