På en station i Partille

En bensinstationsägare i Partille, försökte öka på sina inkomster. Han satte upp en skylt där det stod att läsa; "Gratis sex när du tankar fullt".....

Snart körde den lokala invånare Nicke in på macken, fyllde tanken och frågade efter hur han skulle få gratis sex nu. Ägaren bad honom välja en siffra mellan 1-9. Om han gissade rätt skulle han få gratis sex.
Nicke gissade på nr 8, och ägaren svarade; "Du var nära. Men numret var 7. Jag är ledsen. Inget gratis sex den här gången.

En vecka senare körde samme Nicke, tillsammans med en god vän, Sven, in på macken igen och fyllde tanken. Återigen frågade han efter det utlovade gratis sexet. Och ägaren bad honom igen att gissa på en siffra mellan 1-9. Nicke gissade på nr 2 denna gång. Ägaren svarade att han var ledsen men det var nr 3.
"Du var nära, men inget gratissex den här gången heller."

När Nicke körde från macken sa han till sin gode vän; "Jag tror att det är något lurt med det där siffergissandet, jag tror inte att han bjuder på gratis sex".
Hans gode vän Sven svarade; "Nä nä för fan…… det är inte alls uppgjort. Min fru vann två gånger förra veckan ........"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0