Pojkar som bara lovar

I Fredags satt jag i baren på After Work, och njöt av mitt vin tillsammans med En vän då en ung ovanligt lång, snygg och extremt sexig man kom in. Jag kunde inte slita ögonen från honom. Mannen märkte hur jag tittade på honom och gick direkt fram till mig. Innan jag hann be om ursäkt för mitt oartiga stirrande lutade han sig fram och viskade till mig: "Jag gör vad som helst, absolut vad som helst som du vill att jag gör, spelar ingen roll hur snuskigt det är, för 100 spänn - på ett villkor." Helt paff frågade jag om hans villkor. Den unge mannen svarade; "Du måste säga vad du vill att jag skall göra med bara tre ord." Jag övervägde hans förslag en stund. Sedan tog jag sakta fram min plånbok och en hundring. Jag stack sedeln i hans hand tillsamman med en lapp med min adress. Sedan såg jag djupt in hans ögon medan jag sakta och med känsla viskade till honom; "Städa min lägenhet." Men tror ni han kommit förbi än? Näääää... Så jävla dålig stil!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0