Skilda uppfattningar om skönhet!

Jag och Andreas har olika syn på det där med skönhet....

Vi var ute och shoppade på Ica Maxi. Så plockade Andreas upp ett flak öl och satte det i våran vagn.
”Vad tror du att du gör?” frågar jag.
”Det är bra pris, bara en hundring för 24 burkar, svarar Andreas.
”Sätt tillbaka dem, vi har inte råd med det nu, krävde jag, och så fortsatte vi vidare i butiken. Ett par minuter senare plockade jag upp en 200 kronors ansiktskräm och la ner den i vagnen.
”Vad gör du?” frågade Andreas.
”Det är en ansiktskräm, & den gör mig lite vackrare”, svarade jag.
Då svarar Andreas:
”Det gör 24 öl också, och till halva priset!!”

Gissa vem som lever camparliv nu med tält och terangakök??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0