Inbjudningskorten KLARA

Wohooo....
Pysslat färdigt alla inbjudningskort nu =)
Har bestämt att temat kommer gå i Lila, svart å silver på denna mordgåtan.
Så självklart går korten i de färgerna...
Material köptes in på Panduro Hobby...
 
Bestämde ett lätt men stilrent och inte kluddigt kort och började klippa ut lite mallar....
 
 
Påbörjade 3 kort per omgång:
 
Det tar tid men görs av kärlek.
Skall man göra en sån här sak anser jag att förberedelser är lika viktiga som festen för att få en lyckad kväll.
Inget slarv eller halvfärdigt, då kan jag ist skicka sms.....
 
 
 
Så här blir slutresultatet...
Kanske inte värsta designen så att jag får jobb som korttillverkare.
Men helt eget gjort och egen design och massa kärlek på ALLA korten....
 
Framsida, mittuppslag och baksida...
 
 
Å självklart en sneakpeak på inbjudan. Dock kommer datum, adress och telefon förbli anonymt=)
Å jag tackar på förhand att ni respekterar det.
 
Baksidan:
Så att eeeeeh?
Gillar ni det hitills?
 
Nu skall det göras namnskyltar, menykort, planeras mat, dekorationer, klädsel....
men aaaa
Stay tuned.
 
Kram
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: The one and only Nettan

Så spännande tema. Och jäkligt snygga kort. Ska bli intressant att följa detta :-) / Nettan

2012-10-16 @ 21:53:34
URL: http://www.rosadrakar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0