Pusselproffset!

Som jag skrev i inlägget nedanför är jag tillbaka och jag är även smart enligt inlägget!!!!
För att demonstrera min smartert så skall jag bevisa det!
Ni kommer bli såååå stolta över att ni känner en pusselmaster!!!!
Så jag ber er!
Starta INTE en Blondiies pusselfanclub på Facebook....

Jag har alltså köpt mig ett pussel.
Bamse blev det!
Tänkte att familjen behövde lite underhållning att göra gemensamt, så vad är bättre än ett pussel.
Tänkte att jag köper ett lite svårare nu från början så vi har att göra några dagar...
Köpte ett stort pussel, 3-6 år skulle det ta att lägga...
Så igår la jag barnen...
Och började sortera ut kantbitar och sånt man alltid gör först...
Shit, jag vart fast och satt uppe till 5 imorse... Började vid 8-snåret dvs 9 timmar...
Döm om min förvånad när jag inser att WOOOOW, jag har bara 3 bitar kvar!!!!
Jag lyckades alltså nästan lägga pusslet på 9 timmar!
Erkänn ni är imponerade...
Bara de sista tre pusselbitarna som är så jäkla svåra...
Men jag lovar er..
Ikväll är dom lagda!
Bild bevis:

Äkta bevis att det är hela 20 bitar och tar 3-6 år att lägga!!!




Här är dom sista tre bitarna som behövs för att göra pusslet komplett



Ikväll löser jag det!!!


Kort på stolta mig....Made by the prooooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0