God Morgon

Hoppas att alla sovit gott.
Ställer mig lite tveksam hur jag skall göra angående bloggen.
Min blogg är en ventilation där jag kan skriva och skojja, både humoristiskt och allvarligt.
Att sen en svartsjuk människa hotar folk till livet och jävlas är inte OK enligt min mening.
Jag la en spärr på alla meddelande när jag la mig, men har nu godkänt alla för publicering.
Kanske var dumt jag vet inte, men nu slipper jag iaf höra att jag inte är en n00b som är en jävla tönt som inte godkänner när folk hatar mig.

Känns inte skoj.
Att behöva leka gud och bestämma vad folk tycker och tänker är inte skoj.
Detta är MIN blogg, MITT liv, MINA tankar.
Men nu då när folk kommenterar att jag kanske skall stänga bloggen på grund av detta känns inte skoj.
Vad tycker ni?
Skall jag bara stänga ner bloggen? Ta bort elaka påhopp, eller låta dom vara kvar gällande utttryckslagen? Eller fortsätta som ja gjort innan?

Btw, tror jag att dom vita vann överlägset igår =)
Vad tycker ni jag skall göra med bloggen?

Skriv gärna en kommentar så jag vet vad ni tycker

Kram på er därute


Kommentarer
Postat av: Lena/Love

Om du inte vill stänga bloggen så ska du inte göra de heller............. om nån annan tycker att du ska göra de då e de bara för att han/hon e avundsjuk för att dom inte klarar av att formulera sig lika bra som du eller att dom helt enkelt inte klarar av att blogga lika bra som du.........din blogg e helt underbar och det e ett bra sätt att få ur sig sina tankar och funderingar..........som e typ ett måste många gånger....

2008-06-14 @ 09:47:15
Postat av: Trappern

självklart ska du ha kvar DIN blogg men jag ser inget fel i att du rensar bort inlägg med personliga påhopp eller hot för de lyder under helt andra lagar

jasså de vita vann men hmm va dom inte beige och tänk på att dom blir smutsiga lätt ta de svarta :-)

Ha en bra dag med kidsen om du har tur kan du kanske lura av mamsen fika samtidigt som ni köper sandalerna :-P

2008-06-14 @ 09:57:51
Postat av: Makedonk

Good Morning Sunshine!



Jag tycker att du ska fortsätta som vanligt. Jag tycker det är kul att läsa om dina bravader och barnens eskapader. Ta inte åt alltför mycket av taskiga kommentarer, vem de än kommer ifrån. De flesta känner dig inte personligen och hackar de då ner på dig så är det bara för att de vill känna sig bättre själva. Att de sedan sårar dig, det verkar de inte bry sig om. Sådana människors kommentarer är inte värda pixlarna de är skrivna på.



Stor Bamsekram till dig

2008-06-14 @ 10:10:25
Postat av: Shio

gumman, skit i alla jävla surfittor där ute =) Jag tycker du är fantastisk :D och jag behöver din blogg så jag kan skratta mellan mina slavpass på jobbet =)

2008-06-14 @ 10:21:26
Postat av: Cama

Jag läser emellanåt men har inte hängt med i vad någon knäppis skrivit till dig här. Men det ska ju inte styra dig till att avsluta något som du uppenbarligen gör bra!



Inlägg med kreativ kritik bör ju behållas, men rent taskiga kommentarer ser jag ingen anledning till att ha kvar. Det finns alltid avundsjuka och folk som inte kan ta saker för vad de är utan måste hacka sönder. Skit i dem och tänk att det positiva överväger.



You go, girl!

2008-06-14 @ 10:21:27
Postat av: Anonym

Ja det är klart du ska fortsätta skriva din blogg bara för det balla ur för psykopat (mig, så ska du inte sluta skriva, sorry för att jag flippa ut men jag mår tyvärr hemskt dåligt nu av vissa anledningar. Flåt igen kommer aldrig mer lägga ett inlägg efter detta. Ha en bra sommar alla, sorry ännu en gång för jag sabbat en bra blogg //Micke

2008-06-14 @ 10:43:31
Postat av: Helle

Nääääjjjjjjjjjjj! Du ska INTE lägga ner bloggandet för nån jävla bitterf**as eller minip*ts töntiga hot! Att sitta bakom en skärm gör många jävligt tuffa & stora i orden, som du vet... abuseanmäl idioterna istället & fortsätt ge oss goda skratt :) Du är en så himla skön människa & jag blir arg på dig om du ger dig för en eller flera fegskitar! Dessutom skulle jag få abstinens :( Puss på dig :)

2008-06-14 @ 12:32:25
URL: http://heahog.blogg.se/
Postat av: Helle

Aha, nu såg jag ju vem det var.. FYYYY SKÄMS Micke! Tycker det är helt ointressant vem som köpt luren, poängen var ju att den krånglar & är köpt på Phonehouse.. (slump eller säljer de bara dåliga lurar?)

2008-06-14 @ 12:44:34
URL: http://heahog.blogg.se/
Postat av: linda

Ha kvar bloggen för tusan! Du behövs!

2008-06-14 @ 15:36:42
URL: http://angelinside.blogg.se/
Postat av: linda

Eh, jag läste just kommentarerna till det förra inlägget.. jävlar i mig vilken kraft det finns i din blogg! Det är ju nästan lika mycket skitsnack som hos Ungmamma15:s kommentarer, eller annawintour:s blogg.. sjukt ju!

2008-06-14 @ 16:55:30
URL: http://angelinside.blogg.se/
Postat av: Blondiie

Hö???

Vilken kraft? Hur menar du ?

Jag är ju som känt ganska korad flinar men jag fattar inte hur du menar med skitsnack...

Men jag TROR iaf att du inte tycker att det är hos mig problemet ligger skrattar

2008-06-14 @ 17:28:29
URL: http://blondiies.blogg.se/
Postat av: Piggelin "vem annars" =)

Nä,nä,nä inte lägga ner bloggen!!Vad ska jag läsa o skratta åt då då??(inte elakt skratt allså).....

Bry dig inte om vad folk tycker utan tycker du själv en sak så skit i vad andra tycker o tänker om dig!

Röstar att bloggen ska vara kvar...



Kramis

2008-06-14 @ 17:58:13
Postat av: Issah

Nej nej NEJ, skit i de avundsjuka obegåvade indivderna som egentligen ser upp till dig för så många andra gör det.



Jag vill läsa mer iaf. Men låt folket skriva skit nu om de så gärna vill, kan man ju skratta gott åt och mest tycka synd om att deras liv suger så.



^^

2008-06-15 @ 14:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0